Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین منچسترسیتی به خوبی از تهدیدات منچستریونایتد مطلع است. 

خسوس ناواس سرعت منچستریونایتد را تهدیدی برای سویا می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از یوفا، ناواس که به مدت چهار فصل برای منچسترسیتی بازی کرده است، می گوید تمرکز آندلسی ها روی عملکرد خودشان خواهد بود اما با این حال می گوید نباید از سرعت حریف غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها مقابل آن ها بازی کردم. آن شور و شوق دربی منچستر را به یاد دارم. بابت حضور داشتن در چند بازی خاص خیلی خوش شانس بودم و واقعا لحظات خوبی بود. می دانیم حریف سرسختی هستند و کار دشواری در پیش داریم. می دانیم چه کار باید بکنیم و در هر مقطع از بازی باید چگونه عمل کنیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی برنده شویم. آن ها بازیکنان سریع و خطرناکی در فاز تهاجمی در اختیار دارند. تمرکز ما روی خودمان قرار دارد؛ باید خونسردی مان را حفظ کنیم و سپس به سرعت حمله کنیم. باید با امید رسیدن به فینال سراغ بازی روز یکشنبه برویم. با تمام توان وارد زمین می شویم. با توجه به دوران سختی که با آن مواجه هستیم، قهرمانی در لیگ اروپا برای هواداران خیلی ارزشمند خواهد بود. به عنوان کاپیتان تیم و فردی از سویل، بالای سر بردن جام لحظه خاصی برای من خواهد بود. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!