Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از زابل حبیب‌الله جوان درباره تأسیس چند مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل اظهار کرد: این واحد دانشگاهی پیشنهاد تأسیس دو مرکز تحقیقاتی شامل مرکز تحقیقات منطقه‌ای و بین‌المللی و مرکز تحقیقات روان‌شناسی و مشاوره را در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ارائه کرد که با توجه به اهمیت موضوع مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستاورد دیگری که این جلسه برای مردم سیستان به‌ویژه مردم شهرستان هیرمند داشت، تصویب ارتقای پردیس بین‌المللی هیرمند به مرکز دانشگاهی بود. این ارتقا از پردیس به مرکز می‌تواند در توسعه هر چه سریع‌تر این مرکز علمی و فرهنگی مؤثر باشد و رشد کیفی و کمی مراکز دانشگاهی به توسعه منطقه کمک‌های زیادی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل با اشاره به اخذ مجوز نهایی تأسیس پردیس دانشگاهی شهرستان هامون در این جلسه عنوان کرد: پردیس‌های دانشگاهی در منطقهٔ سیستان، امید به آینده و توسعه و پیشرفت این منطقه را در دل مردم به وجود آورده و مسیر را برای مشتاقان تحصیل در مقاطع بالاتر دانشگاهی هموار کرده است.

جوان درباره پذیرش دانشجوی غیرایرانی در واحد بین‌المللی زابل مطرح کرد: ارتقای کیفیت آموزشی و استانداردسازی فضاهای آموزشی و دانشجویی می‌تواند در جذب دانشجوی غیر ایرانی مؤثر باشد و در همین راستا با تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان طرح ساخت و تجهیز خوابگاه دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی پژوهش و تحقیقات علمی را زیربنای توسعه و سنگ بنای طرح‌های عمرانی و خدماتی دانست و گفت: طرح‌هایی که بدون مشورت با کارشناسان خبره، کار پژوهشی و پشتوانه علمی آغاز به‌کار می‌کنند بدون شک عقیم مانده، به سرانجام مطلوب نمی‌رسند و محکوم به شکست هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات منطقه‌ای و بین‌الملل که نخستین مرکز در جنوب شرق کشور در نوع خود محسوب می‌شود وی برای این واحد دانشگاهی و منطقه، دستاوردی بزرگ است.

جوان اضافه کرد: با توجه به همجواری با دو کشور پاکستان و افغانستان، این مرکز تحقیقاتی با پشتوانه کادری مجرب از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان در حسن همجواری و ارتباطات دیپلماسی با این دو کشور می‌تواند مؤثر باشد و برای از میان برداشتن موانعی مانند مشکلات ترانزیتی، تجارت، روابط دوجانبه و چندجانبه، مسائل آب و امنیت با تحقیقات و پژوهش‌های علمی به دستگاه‌های اجرایی مرتبط کمک‌های مؤثر کند.

انتهای پیام/

358 / 320 دانشگاه آزاد زابل حبیب الله جوان مرکز تحقیقات منطقه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد زابل مرکز تحقیقات منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل مرکز تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران