Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، با بیان اینکه تا سال ۲۰۲۵ فناوری نسل جدید موبایل (5G)در دنیا فراگیر می‌شود، گفت: ما برنامه ریزی کردیم تا پایان امسال ۵ سایت را با امکان ارائه خدمات ۵G در راستای فعالیت های اپراتورها راه اندازی کنیم که این اتفاق بعد از جانمایی محل سایت، کار نصب و افتتاح آنها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود به نسل جدید ۵G متناسب با تکالیف بالادستی است

وی افزود: سرمایه گذاری نیاز به مطالعه بازار دارد اما آنچه ما در حال حاضر داریم ورود به حوزه نسل جدید ۵G متناسب با تکالیف بالادستی است. به طوری که در سند اهداف کلان شبکه ملی اطلاعات تکلیف ما این است که ۱۰ درصد ترافیک شبکه ملی اطلاعات را بر بستر تکنولوژی قوی ارائه دهیم.

هاشمی تصریح کرد: در مسیر وارد شدن به نسل جدید شبکه ارتباطی ما مراقبت می‌کنیم که وارد تصدی‌گری نشویم. درواقع کار توسعه و ارائه سرویس توسط اپراتورها محقق می‌شود که آنها هم برای ورود به این عرصه بر اساس نیازی که وجود دارد و برنامه‌ای را در دستورکار قرار می‌دهند، هزینه سنجی می کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

169 / 336 اینترنت موبایل خدمات اپراتور شبکه ارتباطی سرمایه گذاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اینترنت موبایل خدمات اپراتور شبکه ارتباطی سرمایه گذاری نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با رفع فیلترینگ گوگل پلی اظهار کرد: سه بار درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را به کارگروه ارائه دادیم اما اکثریت در این کارگروه با اعضای دولتی نیست. آخرین بار قبل از عید این درخواست را ارائه کردیم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • خدمات سئو سایت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • قانون نانوشته!
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود