Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از روز شنبه پیش فروش «ساینا S» و «کوییک S» را آغاز کند. این مرحله با سه روز پیش ثبت نام اولیه همراه خواهد بود و مشتریان باید ابتدا با تکمیل اطلاعات خود، در وبسایت سایپا ثبت نام کنند.

با توجه به بخشنامه منتشر شده، پیش فروش جدید سایپا بر اساس قواعد مشارکت در تولید است و قیمت نهایی خودرو ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سود مشارکت ۶ درصد و سود انصراف ۳ درصد به مشتریان تعلق می گیرد و زمان ارسال دعوتنامه خودروها شهریور و مهر ۱۴۰۰ خواهد بود.

به دلیل قوانین جدید پیش فروش خودرو، سایپا در این طرح فروش هم شرایطی مانند گذشته را در نظر گرفته و در بخشنامه خود به قوانین اشاره کرده است. مشتریان می توانند از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ با مراجعه به وبسایت فروش سایپا فرایند پیش ثبت نام را طی کنند. مهلت ثبت نام اولیه از جانب گروه خودروسازی سایپا ۳ روز اعلام شده است.

در این طرح فروش ساینا S و کوییک S عرضه خواهند شد و فعلا مشتریان می توانند یکی از این دو خودرو را با پیش پرداخت های اعلام شده انتخاب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سایپا پیش فروش خودرو پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش تابناک، وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی شود و گفت که یکی از شرایطی که در راستای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان تعیین شده، افزایش مدت زمان گارانتی است.

عباس علی آبادی در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

 

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟