Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سید عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در پیامی توئیتری و در واکنش به توافق صورت گرفته بین امارات متحده عربی و اسرائیلی‌ها نوشت: و اما بعد از تلفن محمد بن زاید، همین دیروز بعد از صحبت تلفنی (ترامپ محمد بن زاید نتانیاهو) نتانیاهو البته به زبان عبری اعلام کرد: طرح انضمام کرانه غربی همچنان روی میز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



>>>در همین رابطه بخوانید؛

ادامه واکنش‌ها به توافق امارات و اسرائیل/ رضایی: بی‌غیرت‌ها در تاریخ گم خواهند شد


وی ادامه داد: یعنی امارات و یا محمد بن زاید را بازی داده است. شیخ محمد حاکم دبی و حکام دیگر امارت ها توی بازی بودند!؟



216219

کد خبر 1421522

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه

رئیس کشور امارات متحده عربی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان ملل متحد، تحولات منطقه و تلاش برای مهار تنش‌ها را بررسی کرد.

به گزارش مشرق، «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی با «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل متحد تلفنی درباره تحولات منطقه به ویژه اوضاع غزه گفت‌وگو کرد.

دو طرف مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله تحولات منطقه، ضرورت تلاش برای مهار تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن را بررسی کردند و هر گونه تشدید تنش‌ها را تهدیدی خطرناک برای امنیت منطقه و صلح و ثبات جهانی برشمردند.

بن زاید و گوترش همچنین بر خویشتنداری و اتکا به عقل و درایت جهت جلوگیری از کشیده شدن منطقه به مرحله خطرناک درگیری که به ضرر همه و مانع همکاری و توسعه ملت‌هاست، تأکید کردند.

آنها همچنین اوضاع نوار غزه و ضرورت تلاش برای توقف فوری جنگ به منظور جلوگیری از وقوع فجایع انسانی بیشتر در این منطقه و نیز تضمین ارسال کمک‌های کافی و بدون مانع به ساکنان آن را مورد تأکید قرار دادند.

بن زاید و گوترش همچنین تلاش برای رسیدن به صلح فراگیر و عادلانه بر اساس اصل راه‌حل دو دولتی به عنوان تنها راه تحقق امنیت و ثبات دائمی در منطقه را ضروری خواندند.

بن زاید در این تماس تلفنی بر علاقه‌مندی کشورش برای همکاری با سازمان ملل و دیگر طرف‌های منطقه‌ای و جهانی جهت حفظ صلح منطقه‌ای تأکید کرد.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم اسرائیل توسط آمریکا
  • تأکید بن زاید و گوترش بر مهار تنش‌ها در منطقه
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی
  • واکنش امیرعبداللهیان به حوادث اصفهان: سلاح‌هایشان شبیه اسباب‌بازی بچه‌هایمان بود