Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: همانطور که پیکان به دنبال کار بزرگ در بازی فردا است و برای ماندن تلاش می‌کند آنها هم برای رسیدن به سهمیه و بالای جدول بودن وارد زمین خواهند شد. تاریخ انتشار: 12:53 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۹۵

خبرگزاری میزان - احمد کعبیان‌پور، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی فردا مقابل استقلال یک بازی بسیار مهم برای پیکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*این دیدار برای استقلال هم مهم است چون آنها سهمیه می‌خواهند و ما هم می‌خواهیم از سقوط جلوگیری کنیم.

*در بازی رفت عبدالله ویسی نبود و طبق شرایط موجود، آن مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ولی‌ای کاش بازی برگشت را در شهر قدس برگزار می‌کردند تا عدالت رعایت شود.

*همانطور که پیکان به دنبال کار بزرگ در بازی فردا است و برای ماندن تلاش می‌کند آنها هم برای رسیدن به سهمیه و بالای جدول بودن وارد زمین خواهند شد، اما تلاش ما پیروزی مقابل استقلال است.

*ویسی یک جلسه محروم شده بود، اما طبق رای کمیته انضباطی او ۲ جلسه محروم شده است.

*تیم ما صد درصد در لیگ می‌ماند، با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم و تیم قبلی خودم است امیدوارم پیکان فردا برنده بازی پیکان باشد.

*اگر همه تیم‌ها مثل صنعت نفت بازی کنند عدالت رعایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ویسی: بازی با صنعت نفت سخت‌ترین شب عمرم بود/ از همه تیم‌ها انتظار داریم در این دو هفته باشرف بازی کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم

به گزارش ورزش سه، شمس آذر با کسب پیروزی روحیه بخش مقابل فولاد عازم تهران خواهد شد تا در مصافی سخت مقابل صدرنشین لیگ برتر به میدان برود. یکی از مهره های هجومی این تیم یعنی عیسی مرادی در گپ و گفتی کوتاه با خبرنگار ورزش سه از شرایط تیمش پیش از سخت ترین بازی خارج از خانه شمس آذر در نیم فصل دوم صحبت کرد.

* فولاد تبدیل به اولین تیمی شد که در فصل جاری مقابل شما دبل می شود. کمی‌راجع به این بازی بگو
بازی چندان سختی نبود اما وزش باد شدید در ورزشگاه کمی روند تیمی مان را مختل کرده بود. خداراشکر که بازی را بردیم و توانستیم هواداران خونگرممان را خوشحال بدرقه کنیم. احترام زیادی برای تیم ریشه دار فولاد قائلم اما این تیم در مقابل ما حرف چندانی برای گفتن نداشت و شاید تنها یکی دو موقعیت پنجاه درصدی روی دروازه ما خلق کردند.

* قبول داری عملکرد‌ شمس آذر در نیم فصل دوم تا حدی سینوسی بوده است؟
نتایج مان در نیم فصل دوم در مجموع بد نبوده اگرچه در دو سه بازی نتیجه نگرفتیم اما در بازی هایی که شکست خوردیم همانند هوادار نیز موقعیت های گل زیادی داشتیم و حق مان باخت نبود. هفته بعد از هوادار نیز مقابل نساجی‌ ای شکست خوردیم که نیاز شدیدی به برد داشت و با این وجود ما مقابل آن ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 
با این وجود به روند خوب مان برگشتیم و دو هفته اس که نتایج خوبی گرفتیم. به هرحال زمان می‌برد تا بازیکنان جدید نیز با تیم هماهنگ شوند. انصافا هوادارمان هم با وجود دو شکست پیاپی مان همچنان از ما حمایت کردند و دلگرمی بزرگی برای شمس آذر هستند.

*  گفتی هواداران، انصافا در بازی های خانگی‌ شمس‌آذر سنگ تمام می‌گذراند. حضورشان تا چه اندازه مثمر‌ثمر‌ است؟
دم شان گرم و واقعا دست بوسشان هستیم. در تمام بازی های خانگی مان تا اینجای فصل واقعا حضور پررنگی‌داشتند و اکثر مواقع ورزشگاه را پر‌کردند. یکی‌از دلایل نتایج خوب مان در قزوین هم حضور عاشقان هوادار شمس‌آذر است که چه در سرما و چه گرما حامی‌ما بوده اند و از تیم محبوبشان حمایت کرده اند. از آن ها ممنونیم که مارا حمایت می‌کنند. از هواداران خوب مان خواهشمندیم همانند بازی با پرسپولیس در ورزشگاه ازادی، مقابل استقلال هم از ما حمایت کنند و ماهم نهایت تلاش مان را میکنیم تا با پیروزی در تهران، دل شان را شاد کنیم. انشالله در این هفت بازی باقی مانده  هم مارا مثل همیشه حمایت کنند. حضور شان شدیدا مایه دلگرمی تیم شمس آذر است.

* بازی مقابل استقلال را در‌ پیش‌دارید. تیمی که در بازی رفت موفق به متوقف کردنش در قزوین شدید. چه برنامه ای برای رویارویی با آن ها در ورزشگاه ازادی دارید؟
به هرحال بازی در آزادی مقابل استقلال خیلی سخت است. آن ها بهترین تیم بازی های خانگی هستند و تنها دو بازی را در خانه نبرده اند و صدر نشین لیگ هستند. بازی سختی است اما برنامه ما مثل‌همه بازی ها، کسب سه امتیاز است و امیدوارم با تلاش کادرفنی و همه بچه ها بتوانیم با کسب سه امتیاز از تهران برگردیم. بازی رفت در قزوین هم هیچکس انتظار آن بازی جسورانه از تیم ما را نداشت و خیلی ها در آن مقطع ما را جزو کاندیدای سقوط می دانستند.

اما همانطور که دیدید با تلاش کادر فنی بخصوص اقا سعید دقیقی و البته مدیریت محترم باشگاه موفق به کسب نتایج خوبی در نیم فصل نخست شدیم. یکی‌از بهترین نمایش های ما در نیم فصل اول نیز مقابل استقلال بود و من فکر میکنم می‌توانستیم حتی به سه امتیاز هم برسیم که کمی بدشانس بودیم.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏