Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:21:27 GMT

دربی تبریز، بی رحم‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۵۲۴

دربی تبریز، بی رحم‌تر از همیشه

ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور و ماشین سازی تنها برای کسب برد به دربی می آیند و این موضوع حساسیت این بازی را چندین برابر کرده است.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا شنبه با انجام ۸ بازی به طور هم‌زمان از ساعت ۲۰:۴۵ آغاز خواهد شد.

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته تراکتور در مقابل ماشین سازی قرار خواهد گرفت و این دو تیم برگزار کننده دربی تبریز در حساس ترین  زمان ممکن خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار بدون هیچ چون و چرایی برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد بطوریکه  تراکتوری ها برای بقا در کورس نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی و ماشین سازان نیز برای رهایی از منطقه سقوط به دسته پایین باید هر چه در توان دارند، رو کنند.

 به گزارش ایسنا، الهامی بخوبی می‌داند که بازی هفته آخر مقابل فولادی که خودش از مدعیان نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است، چقدر دشوار خواهد بود و باید با دست پر از دربی خارج شود تا با روحیه ای مضاعف به بازی اخر فکر کند و در طرف مقابل افاضلی که شدیدا خطر سقوط را احساس می‌کند، چاره ای جز کسب پیروزی مقابل تراکتور ندارد.

یکی از موضوعاتی که از زمان واگذاری تراکتور به زنوزی همواره مورد بحث قرار گرفته، بحث شائبه تبانی در بازی دربی تبریز است که خوشبختانه هم در دو بازی رفت و برگشت در فصل گذشته و هم در بازی رفت فصل جاری، دو تیم‌با ارائه یک بازی جوانمردانه و جدی مهر باطلی بر این شایعات زدند و با توجه به نیاز مبرم دو تیم‌ به کسب برد، در این بازی نیز به هیچ عنوان جایی برای ایجاد شک و شبهه وجود ندارد و مطمئناً دو تیم بدون هیچ ملاحظه ای برای کسب هر سه امتیاز پای به میدان خواهند گذاشت.

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر پنج بار در مقابل هم قرار گرفته اند که سه برد سهم تراکتور و یک برد سهم ماشین سازی و یک بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است و آخرین رویارویی دو تیم نیز مربوط به بازی رفت این فصل است که ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی توانست تراکتور را ۲ بر صفر شکست دهد

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، شاهین توکلی، بازیکن و هومن افاضلی سرمربی ماشین سازی تبریز به دلیل محرومیت در این بازی حاضر نخواهند بود و همچنین شاهین ثاقبی نیز به دلیل مصدومیت دیگر غایب ماشین سازی خواهد بود اما تراکتور برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد

داور این بازی نیز یاسر همرنگ است که محمدرضا منصوری ، مهدی عالیقدر و امیرسامان سلطانی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و رحیم رحیمی مقدم نیز ناظر بازی خواهد بود.
برنامه سایر بازی های این هفته نیز به شرح زیر است:
نساجی مازندران    -    ذوب آهن    
استقلال    -    پیکان    
گل گهرسیرجان    -    پرسپولیس    
سایپا    -    نفت‌ مسجدسلیمان    
صنعت نفت آبادان    -    شاهین شهرداری‌بوشهر    
سپاهان    -    شهر خودرو    
پارس جنوبی جم    -    فولاد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور باشگاه تراكتور تراکتور تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز ليگ برتر فوتبال ایران ماشین سازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...