Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@02:53:40 GMT

رسول‌پناه: مدیران قبلی جواب بدهی برانکو را بدهند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۵۲۸

رسول‌پناه: مدیران قبلی جواب بدهی برانکو را بدهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی رسول‌پناه که میهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: از روزی که من سرپرستی باشگاه را برعهده گرفتم تمام مسئولیت‌ها را هم عهده‌دار شدم. ما ۱۰ روز مانده بود به سال جدید به باشگاه آمدیم، ولی وقتی با مشکلات روبه‌رو شدیم خیلی بیشتر از چیزی بود که متصور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلب بازیکنان و دیگر مطالبات جمع شده بود و وضعیت بحرانی بود. خدا را شکر هیئت مدیره عملیاتی وارد شد و اگر اشتباه نکنم در ۱۱ پرونده ما باید اقدام می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: برانکو یکی از مربیان زحمتکش پرسپولیس بوده است. متأسفانه پول او در زمانی که باید پرداخت می‌شد، پرداخت نشده است. باید مدیران وقت جواب این موضوع را بدهند، اما چیزی که من می‌دانم، در آن زمان می‌توانستند پول او را پرداخت کنند، ولی این کار را نکردند. برانکو ابتدا بابت مطالباتش یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو درخواست کرده بود، ولی فیفا یک میلیون و ۵۰ هزار یورو را تأیید می‌کند. در پرونده مارکو، زلاتکو وپانادیچ هم باید پول‌هایی را پرداخت می‌کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در آن زمان ما دیدیم اگر وارد دادگاه CAS شویم باید هزینه دیگری را هم پرداخت کنیم. ما حتی چهار هزار فرانک سوئیس پرداخت کردیم تا به روند پرونده رسیدگی شود، اما برخی‌ها گفتند چرا هزینه می‌کنید. ما آن زمان در شرایط بحرانی بودیم و باید زمان می‌خریدیم. واقعاً به دنبال مدیریت بودیم. صبر کردیم تا حکم به ما اعلام شد و ما بهترین کار را این دیدیم که پول را پرداخت کنیم. برانکو هم حق داشت و ما تصمیم گرفتیم این پول را پرداخت کنیم. به‌هرحال ما مطالباتی از محل فیفا و از انتقال بیرانوند داشتیم. با توجه به زمان ابلاغ رأی، ششم آگوست آخرین فرصت ما برای پرداخت پول بود که خوشبختانه با توجه به زمان‌بندی پول بیرانوند پنجم آگوست در حساب باشگاه نشست.

رسول‌پناه در ادامه یادآور شد: ما برای پرداخت مطالبات زلاتکو و پانادیچ به فیفا نامه زدیم که از محل مطالبات‌مان، بدهی‌های آن‌ها را پرداخت کند و پنج درصد سود آن‌ها را از حساب خودمان واریز کردیم. پول مارکو را هم به طور کامل به حسابش در عمان واریز کردیم و قسمتی از پول برانکو را هم واریز کردیم. ما نامه‌ای از فیفا داریم که پرداخت مطالبات زلاتکو و پانادیچ را فدراسیون بین‌المللی فوتبال از محل مطالبات باشگاه پذیرفته است. ما مطالبات گابریل را هم همین‌طور پرداخت کردیم. طلب سرتن چوک نیز ۱۱ هزار دلار بود که پرداخت کردیم و نیلسون هم الان رضایتش را اعلام کرده است. وقتی ما نامه‌ای به فیفا می‌زنیم که مطالبات پانادیچ و زلاتکو از محل مطالبات‌مان پرداخت شود، فیفا می‌پذیرد، اما مشروط به اینکه یک فرم را ما پر کنیم، یک فرم را هم ایگور پانادیچ و زلاتکو که هنوز آن‌ها این فرم را پر نکرده‌اند.

وی درباره اینکه آیا واقعاً عزمی برای پرداخت مطالبات وجود دارد یا خیر، گفت: ما مطالبات مارکو را پرداخت کردیم و تمام شد. از مطالبات برانکو هم ۳۳۰ هزار یورو را پرداخت کردیم که نامه آنهم آمده است. الان بحث پانادیچ و زلاتکو مانده که آن‌ها هم باید فرم را پر کنند تا پول به حساب‌شان واریز شود، ولی، چون این پروسه زمان‌بر است آن‌ها دوست دارند نقد پول‌شان را دریافت کنند. این باشگاه متعلق به هواداران است و باید کار کنیم و مردم کار کردن ما را ببینند. ما انتظار داشتیم وقتی برانکو حُسن نیت ما را ببیند، یک یا دو ماه به ما فرصت بدهد تا مابقی پول را پرداخت کنیم که در این‌صورت این جریمه هم شامل حال ما نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: کپی گل‌محمدی و شاگردانش از پرسپولیس دهه ۶۰ /عکس

255 251

کد خبر 1421539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرداخت کردیم پرداخت کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بزرگ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال گام های مهمی در راستای دریافت مجوز حرفه ای برداشته است. آبی ها پس از تعیین تکلیف پرونده های خارجی خود و دریافت چراغ سبز از سوی فیفا برای پرداخت بخش اعظم طلب باشگاه سانتاکلارا، حالا نیز اصل بدهی های مالیاتی خود را پرداخت کرده اند.

در نامه ای که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور صادر شده، آمده است که باشگاه استقلال توانسته اصل بدهی و جرایم غیر قابل بخشش مالیاتی خود تا سال 1401 را پرداخت کند در نتیجه مفاصا حساب مالیاتی جهت اخذ مجوز حرفه ای توسط این باشگاه صادر شده است.

بدهی مالیاتی باشگاه استقلال بالغ بر 300 میلیارد تومان بوده است که با پیگیری های مدیریت آبی ها، بخشی از آن پرداخت و مابقی قرار است طی دو فقره چک تسویه شود تا استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روزهای پایانی سال
  • خارجی‌های پرسپولیس پولدار شدند
  • مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت
  • خبر‌های خوب برای استقلال در راه است
  • افزون بر ۹۲ درصد مطالبات چایکاران کشور پرداخت شد
  • پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
  • گام بزرگ استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای
  • بدهی استقلال به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد