Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه در رشته توئیتی با تاکید براین که تردیدی نیست که اروپای علاقةمند به جهان چند صدایی باید برای تحقق این هدف متعالی بشری، وظایف و تعهدات بیشتری گفت: اینستکس می توانست و باید مرکزیتی برای مقابله با یکه تازی های نامشروع آمریکا باشد.

قاسمی در این رشته توئیت متعاقب گفت وگوی تلفنی روز چهارشنبه بین روسای جمهوری ایران و فرانسه افزود: تماس و گفت وگوهای مکرون و روحانی رییسان جمهوری دو کشور مهم و تاثیرگذار در دو نقطه از جغرافیای جهان با اشتراک های بسیار در حوزه تاریخ، تمدن و فرهنگ و سابقه دیرینه روابط چند صد ساله ، گام و نقطه آغازینی برای ورود به دوره هایی از همکاری و همراهی در جهت درک و فهم بیشتر میان دو دولت و تلاش ثمربخش در جهت صلح، ثبات و امنیت جهانی و برخی مشکلات منطقه ای محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بی شک یکی از موضوعات بسیار مهم، رایزنی دو رییس جمهوری پیرامون آخرین تحولات جهان که هر دو کشور طی دهه های گذشته نیز در همراهی و همکاری های نقش موثری در جلوگیری از افزایش تنش ها و ثبات بخشی داشته اند، بوده است.
سفیر ایران افزود: در تماس و گفت وگوها همواره به صراحت دیدگاه ها، برداشت ها و ارزیابی و تحلیل طرفین مطرح و در عین آگاهی و آشنایی مستقیم و بدون هرگونه واسطه ای، نقاط اشتراک و افتراق معلوم و راهی برای تقویت نگاه های مشترک در حد امکان آغاز می شود.
قاسمی گفت: فرانسه می تواند بیش از همیشه نه تنها در صحنه جهانی و اروپایی که در رابطه با ایران از جایگاه والاتری در حوزه درک، فهم و همکاری های دوستانه برخوردار باشد.

برچسب ها: فرانسه ، ایران ، برجام لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JZC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فرانسه ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، اظهار داشت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند، افزود: اجر‌ و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

وی با اشاره به اینکه بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوزها مقابله کنند
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • اسراییل در حال از دست دادن وزن استراتژیک خود در جهان است
  • ایران فرزند نامشروع و لوس غرب در منطقه را ادب کرد
  • پایان توهم «یکه تازی» اسرائیل