Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@01:32:29 GMT

هشدار پیشکسوت استقلال به امیر قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۵۷۰

هشدار پیشکسوت استقلال به امیر قلعه نویی

محسن گروس استقلال با بیان اینکه تصویر قلعه نویی نشان داد که او شرایط روحی و جسمی خوبی ندارد، گفت: امیر قلعه نویی نیاز به آرامش دارد تا بتواند دوباره با قدرت به فوتبال بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن گروسی در مورد پیروزی استقلال برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت:

آبی پوشان دو هفته پیش هم توانسته بودند سپاهان را در تهران شکست دهند اما این بار بازی به نسبت دیدار قبل حساس تر بود و یک تیم باید از گردونه رقابت های حذفی کنار می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

خیلی ها معتقد بودند استقلال در غیاب مطهری، دیاباته و اسماعیلی برابر سپاهان شکست خواهد خورد اما پسران آبی ثابت کردند که اگر بخواهند پیروز شوند حتماً این کار را انجام خواهند داد و شاهد بودیم که استقلال توانست در یک بازی خوب سپاهانی که از نفرات پرقدرتی سود می برد را شکست دهد.

گروسی خاطرنشان کرد:

وقتی چهره قلعه نویی را در تلویزیون دیدم احساس کردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی نیست. بنابراین اعتقاد دارم نیاز به آرامش دارد تا بتواند با یک ریکاوری خوب دوباره به قدرت بازگردد. البته برای او آرزوی سلامتی می کنم زیرا فوتبال همیشه پر از استرس بوده و بیشتر از هر کسی این مربیان هستند که به دلیل فشار روحی دچار بیماری می شوند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه گفت:

۴ تیم تراکتور، استقلال، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کردند. به طور حتم این بازی حساس و جذاب خواهد بود اما با شرایطی که در کشور وجود دارد باید دربی بدون تماشاگر را آن هم در ورزشگاه آزادی برای اولین بار تجربه کنیم.

گروسی در ادامه خاطرنشان کرد:

استقلال برابر سپاهان از درون دروازه تا خط حمله عملکرد خوبی داشت. حسینی و مدافعان تقریبا روز بی اشتباهی را سپری کردند. خط هافبک عملکرد خوبی داشت و حتی کریمی هم گل زنی کرد و قائدی که چند هفته ای است برای استقلال گل نمی زند باز هم نقش تعیین کننده ای در موفقیت آبی پوشان داشت.

وی در پایان تصریح کرد:

استقلال هفته آینده باید برابر پیکان به میدان برود. اگر بتوانند آبی پوشان این بازی را با موفقیت به پایان برسانند خیالشان از بابت صعود به لیگ قهرمانان آسیا راحت می شود. با اضافه شدن مصدومان برای این دیدار، شرایط بهتر خواهد شد و آرزو می کنم در فصل آینده لیگ قهرمانان باز هم استقلال حضوری پرقدرت داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان امیر قلعه نویی سپاهان محسن گروسی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم