Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تراکتور گفت: تراکتور باید فکر و ذکر خود را روی جام حذفی بگذارد تا بتواند به فینال برسد و قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. هواداران این تیم نیاز به یک جام دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی اسدی در خصوص تساوی تراکتور مقابل تیم قعر جدولی شاهین شهرداری بوشهر گفت:

انتظارات همیشه از تراکتور بالا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید نتایج قابل توجهی می گرفت تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را راحت کسب کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور درباره روند نزولی این تیم پس از تعطیلی لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا تصریح کرد:

اکثر تیم ها افت داشتند و نمی توان مشکل را فقط در تمرینات تراکتور دید. فکر کنم تنها تیم هایی که پس از کرونا نتیجه گرفتند پرسپولیس و نساجی مازندران بودند. بازیکنان تراکتور ناهماهنگ بودند. تمرکز اعضای باشگاه هم روی این موضوع نبود و آنها ذهن خودشان را درگیر ماندن در کورس قهرمانی نکردند.

وی تاکید کرد:

تراکتور باید فکر و ذکر خود را روی جام حذفی بگذارد تا بتواند به فینال برسد و قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. هواداران تراکتور واقعا نیاز به یک جام دارند. من فکر می کنم ساکت الهامی نیاز به حمایت در همین برهه زمانی کوتاه دارد تا بتواند تراکتور را در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی های متوالی برساند.

اسدی در خصوص شایعه جدایی بازیکنان ملی پوش این تیم نظیر احسان حاج صفی تصریح کرد:

قطعا تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر در فصل جاری بوده است. ترکیب ستاره ها در کنار بازیکنان نسبتا جوان باعث شده بود تا کمترین مشکل در رختکن این تیم به بیرون درز پیدا کند. احسان حاج صفی هم بازیکن بسیار خوبی است که هر تیمی آرزوی داشتن چنین نفراتی را دارد ولی من فکر می کنم امثال حاج صفی و دژاگه به قدری حرفه ای شده اند که تا پایان بازی های این تیم در فصل جاری به ترانسفر خود فکر نمی کنند و برای تراکتور کم نمی گذارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساکت الهامی ساکت الهامی مرتضی اسدی تا بتواند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس