Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس جمهوری تلاش‌های بی‌وقفه برخی سیاست‌زدگان تازه‌کار و سیاست‌پیشگان کهنه‌کار برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سیاستگذاری کشور را بیش از آن‌که ثمرات جناحی داشته باشد، دارای خطرات ملی دانست.
حسام الدین آشنا روز جمعه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: هشدار، تلاش‌های بی‌وقفه برخی سیاست‌زدگان تازه‌کار و سیاست‌پیشگان کهنه‌کار برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سیاستگذاری کشور بیش از آن‌که ثمرات جناحی داشته باشد دارای خطرات ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رییس جمهوری افزود: این دولت می‌رود، شما می‌مانید و نظام و مردم. بذر آرامش بپاشید؛ آن‌ که باد می‌کارد طوفان درو می‌کند.
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری نیز پیش از این اعلام کرده بود که عده‌ای نمی‌خواهند واقعیت‌های جنگ اقتصادی و مسایل مرتبط با کرونا را بپذیرند و عملکرد دولت را زیر سوال می‌برند.  برچسب ها: آشنا ، حسام الدین آشنا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آشنا حسام الدین آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس درباره «چالش تحمیلی حجاب و تندروی جماعت پرهزینه» در یادداشتی نوشت: تندروها به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری معظم افتد.

بخشی از یادداشت سیدمحمود رضوی، مشاور رئیس مجلس که در سایت انتخاب منتشر شده، به شرح زیر است:

پس از انتشار تصاویری آزاردهنده از اعمالی غیرقانونی در مواجهه با بانوان هنجارشکن و قانون شکن، توییتی غیر رسمی اما واضح از نظر رهبر معظم انقلاب منتشر که پس از آن حملات ناجوانمردانه جماعتی تندرو به عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بهانه‌ای شد تا چند خط بنویسم.

فکر می‌کنم میان همه مسلمین و مؤمنین جمهوری اسلامی اجماع وجود داشته باشد که حفظ حجاب واجب است. بعد از سخنان مقام معظم رهبری و تأکید ایشان در خصوص حفظ حجاب که آن را واجب شرعی و سیاسی دانستند، این حکم برای همه مردم و مسئولین لازم الاجرا و لازم الاتباع است.

در سال‌های اخیر جماعت پر سر و صدا و پرهزینه(تندروها)، اتفاقات بدی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم زده‌اند و تصویر نیروهای مومن و انقلابی را در بین عموم مردم خراب کرده‌اند و در بزنگاه‌های مهم با عناوین مختلف، تندروی‌های خود را به اوج می‌رسانند و تلاش می‌کنند هر اقدامی خلاف نظر خود را آنقدر پرهزینه کنند که یا به انجام نرسد یا با حداکثر هزینه انجام شود، در مقوله چالش تحمیلی حجاب هم رفتار آن‌ها طوری است که در زمین همان افرادی که برنامه ریزی نموده و نقشه کشیده‌اند بازی می‌کنند و به دنبال این هستند که کار را به پشت بلندگو بکشانند و تا قبل از پشت بلندگو نظرات حضرت آقا را برای خود طبقه بندی می‌کنند که ارشادی است یا مولوی و بعد تصمیم می‌گیرند که تبعیت کنند یا از کنارش عبور کنند.

این گفتمان شنیدن از لبان مبارک و پشت بلند گو و فاصله گذاشتن بین شخص رهبر انقلاب با دفتر رهبری از همان مواردی است که پایه گذارش جریان انحرافی و به منظور بالا بردن هزینه اجرای منویات ایشان و کُند کردن ابزارهای مختلف رهبری برای اداره کشور بود، حالا هم در این آزمون ولایت پذیری که لازمه قبولی در آن ترجیح امر ولی با وجود ناخشنودی فردی و تفاوت نظر شخصی با نظر ایشان است، آن‌ها را مردود کرده است.

حالا هم این تندرو ها به دنبال آن هستند که ابتدا هزینه کارهای بی قاعده بر دوش رهبری معظم افتد و یا ایشان هزینه‌ی عقب نشینی از مواضع انقلابی که از موضع عقلانیت انقلابی بیان شده را پرداخت نمایند.

ضمن اینکه همه این‌ها توسط گروهی در حال انجام است که خود در عرصه اجرا نه کارنامه‌ای دارند و نه ایده‌ای برای تبلیغ حجاب و عفاف و رویه آن‌ها همیشه ایراد گیری و در مقام شاکی و متوقع ظاهر شدن بوده و ایده‌های آن‌ها عموما سلبی بوده تا ایجابی و اجرائی!

بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی و انتظاری که در جامعه برای انتقام شکل گرفت تا شهادت شهدای عزیز دیگر، شهید فخری زاده و شهید سید رضی تا شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه، دوگانه انتقام/صبراستراتژیک شکل گرفت و جمعی از جبهه انقلاب آنقدر فضا را تنگ نمودند که حتی شاهد تعریض‌هایی به نهادهای انقلابی و حتی بزرگان نظام بودیم، اما باید نظام به یک آمادگی و طراحی همه جانبه و یک وحدت در مردم و مسئولین می‌رسید تا بتواند یک عملیات گسترده را شکل دهد.

در بحث حجاب هم شرایط مشابه وضعیت فوق را دارد، نظام به طور ناخواسته در مقابل یک اتفاق ناخوشایند فرهنگی و شرعی قرار گرفته که دشمن سال‌ها برای آن طراحی انجام داده و تا جایی جلو رفته که توانست فتنه‌ای همچون حوادث پائیز ۱۴۰۱ را رقم بزند، مومنین و نیروهای دلسوز و انقلابی از وضعیت موجود ناراحت و دلخورند، حتما باید کاری کرد که ضمن ایجاد وحدت بیشترین همگرایی را در جامعه ایجاد کند در مقابل دست دشمن هم از هرگونه دست درازی به روان جامعه و مردم کوتاه باشد، پس به نظر ولی مسلمین احترام بگذاریم، اجازه دهیم مسئولان اقدامات برنامه ریزی شده و با قاعده‌ای را طراحی و اجرا نمایند و باور کنیم اگر با همدلی و به دور از احساسات و فشارهای بیرونی و برنامه ریزی انجام شود، همچون وعده صادق هم دشمن را ناامید و هم مردم انقلابی، علما، مومنین و خانواده شهدا و ایثارگران خوشحال خواهند شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897692

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود