Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهاردهمین سالگرد پیروزی غرورآفرین مقاومت اسلامی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ سال ۲۰۰۶ بیانیه ای منتشر کرد که متن آن بدین شرح است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، چهاردهمین سالگرد پیروزی غرورآفرین مقاومت اسلامی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ سال ۲۰۰۶ را که شکست تاریخی به رژیم اشغالگر وارد آورد به ملت، دولت، ارتش و مقاومت لبنان و بویژه دبیر کل حزب الله٬ تبریک و تهنیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این پیروزی بزرگ که در سایه انسجام داخلی میان طوایف مختلف و همدلی لبنانی ها بدست آمد، ثبات، امنیت و عزت را برای لبنان و منطقه به ارمغان آورد. پایداری زنان و مردان لبنانی و رزم جوانان غیور مقاومت، درس عبرتی به متجاوزان و حامیان تروریست آنان داد که لبنان را از تهدیدات و تجاوزات رژیم جعلی اسراییل حفظ می‌نماید.

جمهوری اسلامی ایران معتقد است ایستادگی در مقابل دشمن صهیونیستی است آنان را به شکست حتمی می کشاند؛ همانگونه که جنگ ۳۳ روزه سمبل ایستادگی ‌و قدرت مردم در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی با پیروزی شیرین ملت لبنان همراه بود. بدون تردید ملت لبنان طعم شیربن این پیروزی را همواره به خاطر خواهد داشت و اجازه نخواهد داد امنیت، استقلال و حاکمیت این کشور بازیچه دست دشمنان شود و با وحدت و همدلی، از بحران کنونی عبور خواهد کرد و این درس بزرگی به همه دولتها و ملت های منطقه است. 

جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند. سفر امروز وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به لبنان در ساروز این حماسه بزرگ و دیدار و گفتگو با مقامات و شخصیت‌های لبنانی، به منظور ارتقای مناسبات سازنده ایران و لبنان به عنوان دو کشور دوست و برادر در راستای استمرار حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت، ملت، ارتش و مقاومت لبنان نیز در همین راستا انجام شده است.

اخبار مرتبط پیام تبریک ظریف به دبیر کل حزب الله و وزیر خارجه لبنان روایت شنیدنی سردار سلیمانی از حضور در اتاق علمیات حزب الله در جنگ 33 روزه، زیر دوربین هواپیماهای صهیونیستی ناگفته های سردار سلیمانی از جنگ 33 روزه؛ اگر این جنگ متوقف نمی‌شد ارتش رژیم صهیونیستی متلاشی می شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان جنگ ۳۳ روزه جنگ 33 روزه لبنان وزارت امور خارجه ایران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

تابناک _ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/ به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رییسی: رژیم صهیونیستی یک موجودیت ضد صلح است/به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی است