Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 15 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انسداد موقت پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر پنج  جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است که در این باره می توان به محورهای رامیان - اولنگ -  شاهرود و شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 اشاره کرد در محور قزوین-همدان تردد از باند کناری انجام می‌شود.

 ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال

وی درباره ترفیک فعلی محورهای منتهی به شمال کشور اظهار کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان، سرودار، پورکان، آتشگاه، آدران، پل خواب، سیاه بیشه و هریجان نشان می دهد.

محرابی نیا گفت: در حال حاضر همچنین تردد در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، اضافه کرد: در محور چالوس مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

ترافیک جاده ها بیشتر شد

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2210 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5  صبح ثبت شد.

هراز و کندوان امروز یک طرفه می شود

محرابی نیا گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 25 مرداد در  محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد خودرو از ساعت 17 تا 22 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 24 مرداد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

 ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز 

محرابی نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

‌ آزادراه تهران-کرج-تهران پرترددترین جاده کشور 

وی بیان کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه تهران-کرج، آزادراه‌ ‌کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده کندوان کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت محور کندوان محور هراز ساعت 15 حال حاضر محرابی نیا تا 24 امروز راه تهران حمل و نقل جاده ها یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها