Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@22:29:36 GMT

۶ هزار میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۸۳۲

۶ هزار میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری شد

سمنان-رئیس شورای زکات کشور گفت: ۶ هزار میلیارد ریال زکات سال گذشته در کشور جمع‌آوری و برای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان جامعه و عمران و آبادانی کشور هزینه شد.

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ابراز داشت: ۶۰ درصد از زکات جمع‌آوری شده برای فقرا و ۴۰ درصد برای دیگر هزینه‌ها مانند تامین جهیزیه، هزینه درمان و عمران و آبادانی صرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر استان یک شورای زکات دارد که این شورا با کمک کمیته امداد، نیازمندان را شناسایی و زکات جمع‌اوری شده در منطقه را بین جامعه هدف خود صرف می‌کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زكات رئیس شورای زکات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این مطلب گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس