Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@02:59:15 GMT

توئیتر ویدئو سردار سلیمانی را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۸۴۵

توئیتر ویدئو سردار سلیمانی را حذف کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی قبل، شبکه اجتماعی توئیتر نماهنگ «ضربه متقابل» با محتویات بیانات رهبر انقلاب درباره وعده انتقام سردار سلیمانی را حذف کرد.

بیشتر بخوانید

نماهنگ ضربه متقابل درباره شهادت سپهبد شهید سلیمانی

این ویدئو حاوی لحظاتی از ملاقات‌های رهبر انقلاب و سردار سلیمانی  بود که شبکه اجتماعی مدعی آزادی بیان (توئیتر) آن را حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که از زمان شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تاکنون بارها شاهد حذف انواع پست‌ها، تصاویر و ویدئوها از سردار دل‌ها در فضای مجازی بوده‌ایم که اینبار نیز سخنان کوبنده رهبر انقلاب با تاکید این جمله معروف‌شان «دوران بزن دروئی تمام شده است» از توئیتر حذف شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -

امروز بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

سردار حجازی بیش از 40 سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

بعد از شعادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی ایشان در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» به نویسندگی سعید علامیان منتشر شد و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال 1402 رونمایی شد.

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

حال با گذشت شش ماه این کتاب برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه در چاپ جدید کتاب «سربلند میدان» تغییر طرح جلد آن است.

کتاب «سربلند میدان» حاصل 80 ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از همرزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

کتاب «سربلند میدان» متشکل از 19 فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است