Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تمام برنامه‌ریزی ما برای بازی با پیکان است و هیچ‌کس در تیم ما حق ندارد از حالا به دربی فکر کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پیکان اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم فرهاد مجیدی حضور در نشست خبری را به من محول کرد و ان‌شاءالله بعد از بازی‌ها با یک مصاحبه مفصل در خدمت رسانه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما گول شرایط و جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم ولی به دنبال قطعی کردن کسب سهمیه آسیا هستیم. امیدوارم فردا بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم. پیکان را آنالیز کردیم و می‌دانیم آن2ها کادر فنی خوبی دارند. ما بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.

مربی استقلال تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در این هفته‌ها خوب کار کردند و با وجودی که چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بقیه بچه‌ها نشان دادند کیفیت خوبی دارند. بیشترین دغدغه ما غیبت هواداران است و اگر آن‌ها در ورزشگاه بودند می‌توانستیم با شور و نشاط خاصی مقابل آن‌ها بازی کنیم. امیدوارم مشکل کرونا هر چه زودتر حل شود و هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت ۳ بازیکن مصدوم این تیم(دیاباته، مطهری، اسماعیلی) گفت: این سه بازیکن در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما دو نفر از آن‌ها را قطعاً در اختیار نداریم. شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی‌های آینده هم باشیم. 

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا از حالا برای دربی برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: من از ۶ بازی قبل گفتم که مسابقات آخر مثل فینال است. تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه‌ای است، ما ۲ هفته سرنوشت ساز را داریم، قطعاً همه هم و غم ما روی مسابقه فردا است و هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه‌ریزی کند. کادر فنی هم  در تلاش است که بازی فردا را با پیروزی تمام کنیم و سپس بعد از بازی با شاهین بوشهر برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در خصوص انتشار قرارداد دیاباته در رسانه‌ها عنوان کرد: این یک بحث مدیریتی است و اصلاً در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارند، خاطرنشان کرد: اصول این است که اول ببینیم کدام بازیکنان در  تیم می‌مانند. با توجه به پتانسیل تیم، خیلی نیاز نیست وارد بازار نقل و انتقالات شویم. همان‌طور که گفتم فکر ما فعلاً دو بازی آینده است. قطعاً اگر نیاز باشد مجیدی نفرات خود را به باشگاه اعلام می‌کند. فعلاً با توجه به توان فنی بازیکنان در وهله اول باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. الان هم زیاد لازم نیست در مورد این مسائل صحبت کنیم چون ۲ بازی در پیش داریم که باید با تمام قوا از این ۲ بازی برنده بیرون بیاییم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پیکان مجید نامجومطلق برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول