Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی به افزایش روابط بحرین با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در صفحه توییتر خود نوشت: «توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات چیزی نیست جز تصرف امارات به بهانه تعلیق الحاق کرانه غربی! این توافق نشان داد که برای رژیم صهیونیستی فعلاً اشغال دروازه ورودی شورای خلیج فارس مهم‌تر است، اول امارات و بعد کرانه غربی!

آیا از این پس امارات جزئی از قلمرو رژیم صهیونیستی است؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 438768

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی کدخدایی امارات اسرائیل شورای نگهبان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در خصوص لایحه تجارت ارجاعی از شورای نگهبان را در دستور کار داشتند که در نهایت رسیدگی به لایحه مذکور در مجلس پایان یافت.

کلیات لایحه تجارت در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ به تصویب مجلس رسید و در سال ۱۳۹۸ جزئیاتی از آن به تصویب مجلس رسید که با ایراداتی از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

کد خبر 6079665 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • کنعانی: ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود
  • قدردانی شورای نگهبان از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
  • قدردانی شورای نگهبان از نیرو‌های مسلح و جبهه مقاومت
  • قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت
  • واکنش شورای نگهبان به حمله ایران به اسرائیل
  • شورای نگهبان: عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار نظام بود