Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:38:28 GMT

هیچ بازیکنی حق ندارد به دربی فکر کند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۹۶۲

هیچ بازیکنی حق ندارد به دربی فکر کند

استقلال در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باید به مصاف پیکان برود که برای فرار از سقوط و کسب سه امتیاز به آب و آتش خواهد زد.

به گزارش" ورزش سه " بازی استقلال برابر پیکان یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر است؛ استقلال به دنبال برد و قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان است و پیکان هم سه امتیاز بازی را می خواهد تا سقوط نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدنامجومطلق که مثل شش هفته اخیر به جای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به نشست خبری آمده بود گفت:" در ابتدا عذرخواهی می کنم بابت اینکه آقای مجیدی نتوانستند بیایند و این مسئولیت را به من واگذار کردند. ایشان بیشتر تمرکزشان روی بازی ها است و بعد از بازی ها حتما مفصل با رسانه ها صحبت خواهند کرد."


مربی استقلال درباره بازی تیمش برابر پیکان گفت:" فردا با تیمی بازی داریم که از نظر فنی تیم قابل احترام و خوبی است. ما فریب جدول را مقابل پیکان نمی خوریم. می دانیم این تیم توانایی خیلی خوبی دارد. تیم استقلال در شرایطی است که باید بازی را ببرد تا سهمیه اش در لیگ قهرمانان قطعی شود. با تمرکز و تمریناتی که داشتیم می خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم. پیکان را آنالیز کردیم و می دانیم تیم خوبی است بازیکنان خطرناک و کادرفنی خوبی دارد. بازی فردا قطعا برای ما بازی سختی است."


او افزود:"ما بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است که به امیدخدا با برد در این بازی بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم و بعد از آن به بازی های بعدی فکر خواهیم کرد."


نامجومطلق در ادامه گفت:"در این چندبازی بچه ها با تمرکز و کیفیت بالا بازی کردند. با اینکه چند بازیکن را نداشتیم بازیکنان وظایفشان را به نحو احسن انجام دادند و بینندگان تلویزیونی بازی خوبی دیدند. ما هوادارانمان را نداریم آن هم در حالی که تیم شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و اگر هواداران بودند می توانستیم از حضور پرشور آن ها انرژی بگیریم. امیدواریم این کرونا زودتر تمام شود و شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم. انشالله بازی خوبی باشد و سه امتیاز را بگیریم."

 

 

 

 


مربی استقلال درباره سه بازیکن مصدوم این تیم شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی گفت:" خداراشکر با تلاش کادرپزشکی شرایط بازیکنان مصدوم روز به روز بهتر شده است. این سه بازیکن در تمرین دیروز حضور داشتند و نرم دویدند اما مصدومیت آن ها به گونه ای است که در بازی فردا قطعا دو تا از آن ها را در اختیار نداریم. شیخ دیاباته اصرار دارد که به تیم کمک کند اما باید به خاطر بازی های مهمی که در آینده داریم به این موضوع خیلی حرفه ای فکر کنیم. فکر می کنم این سه بازیکن ظرف روزهای آینده به تمرینات گروهی اضافه شوند."


او در پاسخ به این سوال که استقلال چه برنامه ای برای بازی حساسش برابر پرسپولیس در جام حذفی دارد گفت:"من از شش بازی قبل گفتم شش فینال داریم. در هر بازی هم به آن بازی فکر می کنیم. تفکر تمام بچه های ما کاملا حرفه ای است. تفکر کادرفنی هم این است بازی به بازی جلو برویم. هنوز بازی های لیگ تمام نشده دو هفته سرنوشت سازی داریم. همه تفکر و برنامه ریزی ما روی بازی پیکان است. هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه ریزی کند. کادرفنی در درجه اول دنبال قطعی کردن سهمیه است. بازی به بازی جلو می رویم و تمرکزمان را به هم نمی زنیم. می خواهیم بازی بعدی را با برد بیرون بیاییم. بازی دربی هم بعد از بازی با شاهین بوشهر فکر می کنیم."


بازیکن سابق استقلال در پایان و درباره برنامه نقل و انتقالاتی استقلال هم گفت:"ما باید اول ببینیم کدام بازیکنان قراردادشان را تمدید می کنند و می مانند. با توجه به پتانسیل استقلال خیلی نیاز نیست خرید های زیادی کنیم .هر تیمی معمولا سه چهار بازیکن می گیرد و ما هم همین برنامه را داریم. در درجه اول به بازی ها فکر می کنیم بعد از آن آقای مجیدی قطعا لیستش را به باشگاه می دهد. این بازیکنان هم باید تا آخر بازی ها کنار ما باشند. با توجه به توان فنی بازیکنان باید در درجه اول بازیکنان خودمان را حفظ کنیم و برویم بازیکنانی که تیم نیاز دارد را بگیریم. فکر می کنم الان وقت این حرف ها نیست و به زمانش اقدام می کنیم."

استقلال تهران مجید نامجو مطلق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مجید نامجو مطلق بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم