Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالبی با اشاره به هم افزایی دستگاه ها برای بازگشت مهاجرت گفت: خوشبختانه شاهد برگشت مهاجران به شهرستان بهاباد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» استاندار یزد امروز در سفر یک روزه معاون بنیاد مستضعفان کشور به استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان بهاباد آخرین شهرستان تشکیل شده در استان یزد است افزود: این شهرستان بیشترین آمار مهاجرت به یزد را داشته است که با هم افزایی بین نهاد های عمومی و خصوصی و صنایع بزرگ شاهد برگشت مهاجران به این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بعضی از استان ها مانند استان های مرزی و ساحلی اعتبارات خاصی دارند خاطرنشان کرد: سطح اعتبارات دستگاه های دولتی در استان یزد پایین است و نمی تواند حمایت لازم را در بحث محرومیت زدایی داشه باشد.

استاندار یزد گفت: لذا در این زمینه نیاز به همکاری نهاد های خصوصی و عمومی دارد و امروز هم توانستیم رویکرد های خوبی برای تامین زیرساخت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین کنیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بهاباد شبستان یزد استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد