Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:05:32 GMT

بوناچیچ: جایگاه‌مان در جدول اجازه نمی‌دهد برای بازی فردا جدی نباشیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۱۰۱

بوناچیچ: جایگاه‌مان در جدول اجازه نمی‌دهد برای بازی فردا جدی نباشیم

‍‍‍‍‍‍

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جایگاه‌مان در جدول این اجازه را نمی‌دهد که برای بازی فردا جدی نباشیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, لوکا بوناچیچ پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر, اظهار داشت: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی کردن در این بازی نداریم، چون جایگاه‌مان در جدول این اجازه را نمی‌دهد که برای بازی فردا جدی نباشیم از طرف دیگر تیم ما توانایی فنی لازم را دارد که بتوانیم نتیجه موردنظر را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد ...

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان بیشتر بخوانید... عباسی: ذوب‌آهن هنوز در منطقه خطر قرار دارد/ تعجب می‌کنم چرا این‌طور نتیجه گرفتیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عباسی: ذوب‌آهن هنوز در منطقه خطر قرار دارد/ تعجب می‌کنم چرا این‌طور نتیجه گرفتیم واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۲ کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم ۳ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۴ لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند ۵ ناگلسمان: خوش‌شانس بودیم که به گل برتری رسیدیم/ مهار ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن کار ساده‌ای نیست ۶ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۷ سیمئونه: نتوانستیم بازی مدنظرمان را ارائه کنیم/ عادلانه در این مرحله حذف شدیم ۸ فلیک: با تیم بارسلونا طرف هستیم نه فقط مسی/ برای صعود به شانس هم نیاز داریم مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است فراخوان جهاد اسلامی برای برگزاری تظاهرات «نه به خیانت علیه فلسطین» ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال نساجی مازندران ذوب آهن اصفهان ترین اخبار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد لذت فوتبال را گرفت و امیدواریم دیگر اجازه بازی در این زمین را ندهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. در عین حال باید بگویم این زمین (چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد) لذت را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم

 

وی در ادامه افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد کرده‌اند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟»، گفت: آنهایی که جزو 23 نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی ایران و ترکمنستان بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • محیا اسناوندی: تلاش کردم بی‌حاشیه باشم، رسانه اجازه نمی‌دهد
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها