Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@03:37:04 GMT

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان ۲۴ مرداد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۱۴۰

آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان ۲۴ مرداد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون ۴۹ هزار و ۶۲۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۴۸۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد یک نفر اهل آران و بیدگل و ۱۵ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان وجود دارد که ۲۵ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بستری هستند و دو مورد فوتی که یک مرد ۷۹ و یک زن ۸۱ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۰ مورد تست کرونا مثبت جدید تاکنون جواب آزمایش دو هزار و ۲۷۴ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.‌

کد خبر 438767

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان کاشان ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این حادثه که به دلیل برخورد بیل مکانیکی (در حال ترمیم قنات) با لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب (شنبه اول اردیبهشت) رخ داد، بخشی از آب شرب منطقه یزد آباد به سین کاشان راهی خیابان شد.
منصور شیشه فروش، تامین آب آشامیدنی اهالی این منطقه با وجود شکستگی این لوله برقرار است، افزود: پس از اعلام این حادثه اصلاح و بازسازی این خط لوله بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مشکل این خط برطرف شده است.
وی گفت: هر دستگاهی که قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد + جزئیات
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران