Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم فرهاد مجیدی حضور در نشست خبری را به من محول کرد و ان شاالله بعد از بازی‌ها با یک مصاحبه مفصل در خدمت رسانه‌ها است.

وی افزود: ما گول شرایط و جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم ولی به دنبال قطعی کردن کسب سهمیه آسیا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فردا بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم. پیکان را آنالیز کردیم و می‌دانیم آنها کادر فنی خوبی دارند. ما بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.

مربی استقلال تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در این هفته ها خوب کار کردند و با وجودی که چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بقیه بچه‌ها نشان دادند کیفیت خوبی دارند. بیشترین دغدغه ما غیبت هواداران است و اگر آنها در ورزشگاه بودند می‌توانستیم با شور و نشاط خاصی مقابل آنها بازی کنیم. امیدوارم مشکل کرونا هر چه زودتر حل شود و هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت ۳ بازیکن مصدوم این تیم(دیاباته، مطهری، اسماعیلی) گفت: این سه بازیکن در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما دو نفر از آنها را قطعا در اختیار نداریم. شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی‌های آینده هم باشیم. 

نامجو مطلق در خصوص اینکه آیا از حالا برای دربی برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: من از ۶ بازی قبل گفتم که مسابقات آخر مثل فینال است. تفکر بازیکنان ما بسیار حرفه‌ای است، ما ۲ هفته سرنوشت ساز را داریم، قطعا همه هم و غم ما روی مسابقه فردا است و هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه‌ریزی کند. کادر فنی هم  در تلاش است که بازی فردا را با پیروزی تمام کنیم و سپس برای دربی بعد از بازی با شاهین بوشهر برای بازی با پرسپولیس برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی در خصوص انتشار قرارداد دیاباته در رسانه‌ها عنوان کرد: این یک بحث مدیریتی است و اصلا در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارند خاطرنشان کرد: اصول این است که اول ببینیم کدام بازیکنان در  تیم می‌مانند. با توجه به پتانسیل تیم، خیلی نیاز نیست وارد بازار نقل و انتقالات شویم. همانطور که گفتم فکر ما فعلا دو بازی آینده است. قطعا اگر نیاز باشد مجیدی نفرات خود را به باشگاه اعلام می‌کند.فعلا با توجه به توان فنی بازیکنان در وهله اول باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. الان هم زیاد لازم نیست در مورد این مسائل صحبت کنیم چون ۲ بازی در پیش داریم که باید با تمام قوا از این ۲ بازی برنده بیرون بیاییم.

غیرمنتظره برای استقلال؛ درآمد ۳۰میلیاردی با انتقال مدافع آبی ها کد خبر 540121 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پیکان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پیکان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

بیشتر بخوانید: استقبال چند پرسپولیسی از فسخ قرارداد با تیم !

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت: نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد: این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سیدحسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد: شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گل‌زنی گوستاوو بلانکو گفت: بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227112 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • (ویدیو) بادیگارد لیونل مسی بالاخره شکست خورد
  • این گل قهرمان لیگ برتر را مشخص کرد (عکس)
  • سکوت مرگبار در آنفیلد؛ تکرار تاریخ پس از ۱۰ سال
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند