Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:26:15 GMT

تارتار: داوران ما را یک تیم خنثی می بینند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۱۸۳

تارتار: داوران ما را یک تیم خنثی می بینند

نفت مسجد سلیمان بعد از تعطیلات ناشی از شیوع کرونا تنها یک برد به دست آورده در حالی که در دوبازی آخرش نیز شکست خورده است.

به گزارش" ورزش سه" نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم در یک بازی سخت باید به مصاف تیم سایپا برود که برای فرار از سقوط به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. نفت مسجدسلیمان در دو هفته متوالی گذشته برابر فولاد و گل گهر شکست خورد و هرچند این نتایج در سرنوشت این تیم تاثیری نداشت اما تارتار و شاگردانش قصد دارد برای دفاع از اعتباری که در این فصل کسب کرده اند در این بازی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی با سایپا گفت:" بازی سختی است چون سایپا خطر سقوط را احساس می کند ،انگیزه زیادی دارد. این تیم در هفته های گذشته نتایج خوبی به دست آورده  و ما کار سختی داریم ."


او افزود:" با این حال و  با توجه به نتایج هفته های گذشته مصمم هستیم این بازی را با پیروزی پشت سربگذاریم. از مسئولین هم می خواهیم به قولی که دادند عمل کنند. روز بیست و هشتم همین ماه قرار بوده بیست درصد بازیکنان را پرداخت کنند امیدوارم به قول خودشان عمل کنند وتیم را در شرایط بحرانی قرار ندهند. ما مسابقات حذفی و لیگ را پیش رو داریم انشالله مشکلات حل شود و ما نتایج خوب گذشته را ادامه دهیم.


تارتار با انتقاد نسبت به قضاوت های هفته اخیر گفت:"در رابطه با مساله داوری هم باید بگویم در دو هفته گذشته با توجه به اینکه تیمی هستیم نه سقوط می کنیم و نه سهمیه می گیریم داورها به چشن تیم خنثی به ما نگاه می کنند.در  بازی با فولاد یک پنالتی را برای ما نگرفتند و گل سوم گل گهر هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. داوران اشتباهات تاثیرگذاری داشتند و امیدوارم در بازی های بعدی این اتفاقات نیفتد و داوران دقت بیشتری داشته باشند."

نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • سوت سرنوشت
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!