Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@01:00:14 GMT

پیشنهاد نماینده مجلس برای تعطیل کردن کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۲۱۱

پیشنهاد نماینده مجلس برای تعطیل کردن کشور

رویداد۲۴ محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو تعویق کنکور و برگزاری کنکور در موعد مقرر از چهارشنبه هفته آینده گفت: هفته آینده رقابت سالم بین بیش از ۱.۵ میلیون شرکت کننده در کنکور برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برگزاری کنکور از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه اول شهریور در سراسر کشور، افزود: پیشنهاد می‌شود روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و همچنین شنبه اول شهریور که کنکور برگزار می‌شود در کشور تعطیل رسمی اعلام شود تا هم خانواده‌ها برای تردد در سطح شهرها دچار مشکل نشوند و هم بتوانند در کنار فرزندان خود در مراکز امتحان حضور یابند و یک احساس آرامشی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش‌های تند به تصمیم ستاد کرونا درباره کنکور؛ آیا خون روحانی رنگین‌تر است؟!

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث پیرامون تعویق کنکور و لغو آن موجب استرس بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان شد که می‌توانیم با تعطیلی کشور و همراهی خانواده‌ها با فرزندان‌شان تا حدودی این استرس را کاهش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد:‌ تعطیلی رسمی کشور همچنین موجب خلوتی خیابان‌ها و شهرها می‌شود و تأثیر مثبتی بر روند برگزاری کنکور خواهد داشت.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کنکور 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد

از بامداد ۳ شنبه ۲۸ فروردین ماه قویترین سامانه سال جاری از نقطه نظر شدت بارش در مقیاس گستردگی، با وجود نفوذ سامانه‌های بسیار قوی و قدرتمند از ابتدای بهار از سمت غرب کشور، وارد کشور خواهد شد. این سامانه قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بیشتری در مقایسه با سامانه‌های ورودی به کشور از ابتدای فروردین تا امروز خواهد داشت، بنابراین این منبع آخرین سطح هشدار را برای استان‌های جنوبی کشور صادر میکند.

به گزارش ایرنا؛ بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، همه مدارس استان هرمزگان در دو نوبت صبح و عصر در سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل اعلام شد. این تصمیم با موافقت استاندار هرمزگان و به دلیل فعالیت سامانه بارشی در این استان اتخاذ شده است.

همچنین مدیریت بحران استانداری فارس نیز گفت: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

گزارش به روز رسانی می‌شود...

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها
  • تعطیلی یا انزوای خودخواسته؛ هماهنگی با دنیا را فدای چه کردند | کجای کره‌زمین پنج‌شنبه‌ تعطیل است؟
  • پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • نماینده مجلس : بانک ها مشمول تعطیلی « پنجشنبه » می‌شوند