Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال آمار غرق شدگان استان کرمانشاهکاهش یافته است گفت: در سه ماهه امسال پنج نفر در آب‌های استان غرق شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال  با غرق شدن ۱۰ نفر، عملا به نصف کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: از پنج نفری که امسال غرق شدند، دو نفر در رودخانه، یک نفر در دریاچه مصنوعی سد، یک نفر در استخر شنا و یک نفر نیز در حوضچه‌های آبی غرق شده اند.

او گفت: بسیاری موارد غرق شدگی به دلیل آشنا نبودن شناگران با فنون شنا در آب‌های آزاد است و این امر می‌طلبد افراد از نزدیک شدن به آب رودخانه‌ها و سد‌ها خودداری کنند محیط رودخانه و سد با محیط استخر کاملا متفاوت است و بسیاری شناگران ماهر هم در این آب‌ها غافلگیر شده و جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افراد ناآشنا به فنون شنا هم خواست در محیط استخر نیز رعایت نکات ایمنی را داشته و به قسمت عمیق استخر نزدیک نشوند.

 

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث هلال احمر اورژانس غرق شدن استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاق‌ بستان، پربازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: طاق بستان در صدر پربازدیدترین آثار تاریخی این دیار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا پایان پنجم فروردین بیش از ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه دیدن کردند، اظهار کرد: بیشترین آمار بازدید گردشگران مربوط به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی است.

وی افزود: در بین آثار تاریخی استان، طاق‌بستان در صدر پربازدیدها قرار گرفته است و پس از آن محوطه جهانی بیستون، تکیه معاون‌الملک و معبد آناهیتا قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در کرمانشاه در این مدت نیز تصریح کرد: در مجموع ۷۹ هزار و ۱۰۴ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی با ۳۸ هزار و ۸۱۳ نفر و پس از آن مراکز اقامتی رسمی با ۳۵ هزار و ۸۰۷ نفر و مراکز اقامتی اضطراری با ۴۴۸۴ نفر مسافر نوروزی بوده است.

فرمانی گفت: در بین مراکز اقامتی رسمی، بیشترین آمار اسکان مربوط به هتل‌ها، خانه مسافرها، بوم‌گردی‌ها و میهمان‌پذیرها است.

وی در ادامه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی هم از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان خبر داد و افزود: از این آمار ۹۶۱ فقره مربوط به بازدید از تأسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و پذیرایی بوده و سایر آن هم مربوط به بازدید از سرویس‌های بهداشتی است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، به دنبال اجرای بازدید از تأسیسات گردشگری استان برای ۵۵ واحد تشویق، ۱۳۰ واحد تذکر و ۲۲ واحد اخطار کتبی صادر شد و پنج واحد هم تعطیل و تعلیق شدند.

کد خبر 739311

دیگر خبرها

  • تاق بستان پربازدیدترین اثر تاریخی کرمانشاه شد
  • وجود ۲۲ سایت زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و پرندگان در پشت سد‌ها و رودخانه‌ها
  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • پرآب شدن رودخانه روستای سراب گزنهله در پی بارش‌های اخیر + فیلم
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • طاق‌ بستان، پربازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه
  • افزایش آمار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه
  • طاق‌بستان، پر بازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه
  • بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه به یک میلیون نفر رسید