Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق با بخشنامه معاون سازمان امور مالیاتی، صاحبان مشاغل ۱۵ گروه دوم که ملزم به استفاده از پایانه فروشگاهی از ابتدای سال ۹۹ بودند در صورت ثبت کارتخوان مشمول مالیات مقطوع هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد مسیحی معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: صاحبان مشاغل ۱۵ گروه دوم که ملزم به استفاده از پایانه فروشگاهی از ابتدای سال ۹۹ بودند در صورت ثبت کارتخوان مشمول مالیات مقطوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخشنامه آمده است: پیرو دستورالعمل شماره ۲۰۰/۹۹/۵۱۰ مورخ ۱۳۸۹/۰۵/۱۱ با موضوع مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۸ برخی از صاحبان مشاغل در اجرای تبصره ماده (۱۰۰) اصلاحی مصوب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ قانون مالیات‌های مستقیم و با توجه به ابهامات مورد استعلام ادارات کل امور مالیاتی در ارتباط با بند (۱۵) دستورالعمل مذکور، به اطلاع می‌رساند؛ نظر به صراحت مفاد قسمت اخیر بند (۱۵) دستورالعمل، صرفاً صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که در اجرای حکم بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و بخشنامه‌های صادره مرتبط با آن در سال ۱۳۹۸ ملزم به نصب و استفاده از پایانه فروشگاهی (کارتخوان بانکی) شده اند لیکن به تکالیف قانونی خود تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۹۸ عمل ننموده اند، مشمول دستورالعمل فوق الذکر نبوده و ملزم به انجام تکالیف قانونی در تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مالیات مشوق های مالیاتی سازمان امور مالیاتی شفافیت سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز همچنین پس از ارایه گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلیل افزایش قیمت و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در نهایت نمایندگان با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.

رفع ایرادهای شورای نگهبان در  طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی دیگر مصوبه امروز نمایندگان خانه ملت بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • در چه صورتی انتقال دارایی مشمول مالیات نمی‌شود؟
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد ؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال