Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:04:35 GMT

آلمان به توافق امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۳۳۱

آلمان به توافق امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تله ترادر، آلمان به توافق اخیر میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

در این ارتباط وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه‌ای و با استقبال از توافق میان ابوظبی و تل آویو اعلام کرد که این توافق گامی مهم به سوی صلح در منطقه است.

این واکنش آلمان پس از اعلام توافق ابوظبی و تل آویو برای عادی سازی روابط سیاسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرزالیم پست در این ارتباط گزارش داد که تل آویو و ابوظبی روز پنجشنبه به یک توافق تاریخی دست یافتند که براساس آن روابط دو طرف به سمت عادی سازی کامل مناسبات دیپلماتیک حرکت خواهد کرد.

در این گزارش گفته شده که این توافق با وساطت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به دست آمده است.

کد خبر 4998253

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عادی سازی روابط عادی سازی روابط با اسرائیل ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا عربستان سعودی ایران امارات متحده عربی بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو!

رسانه‌های صهیونیستی از وجود طرحی درباره اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزین تشدید تنش خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، وبگاه خبری آکسیوس امروز سه شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران گزارش کرد: ارزیابی ما این است که ایران به هر حمله بزرگ و اعلام شده اسرائیل به خاک خود پاسخ خواهد داد.

همچنین یک مقام آمریکایی به شبکه خبری الجزیره گفت: ما از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به پیامد‌های استراتژیک حمله به ایران فکر کنند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرد وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی خواستند در پاسخ به حمله ایران درنگ کند و منتظر تشکیل ائتلافی در منطقه علیه ایران باشد.

این منبع گفت فشار‌های بین‌المللی زیادی بر رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود تا از پاسخ به ایران جلوگیری شود.

منبع مذکور در ادامه اعلام کرد: ابتکاری برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزینی برای پاسخ اسرائیل مطرح شده است.

همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش کرد موضوع انجام یک حمله بزرگ گزینشی علیه ایران به مرور زمان در حال کم‌رنگ شدن است.

در همین رابطه، روزنامه «فایننشال تایمز» هم به نقل از یک مقام صهیونیستی نوشت کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ترس واشنگتن از اغراق در پاسخ به ایران را در نظر می‌گیرد.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای عدم حمله به ایران، به تل‌آویو سفر خواهند کرد.

لازم به ذکر است این رژیم پس از حمله تنبیهی ایران، بارها از تهدیدات متضاد استفاده کرده است.

ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

«سرلشکر محمد باقری» رییس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هشدار داده «چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد».

دیگر خبرها

  • روایت ابوظبی از رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی: پیش از هرگونه حمله باید خوب فکر کنیم/ ایران به حمله ما واکنش نشان خواهد داد
  • تحریم علیه ایران جایگزین تشدید تنش از سوی تل‌آویو!
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند