Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا  اقدام به معرفی ۳۲ گل برتری که در دوره‌های قبل جام ملت‌های آسیا به ثمر رسیده است، کرد و از کاربران خود خواست در رقابتی حذفی، با رأی دادن به گل مدنظر خود به زنندگان این گل‌ها برای رسیدن به مراحل پایانی این نظرسنجی حذفی کمک کنند. AFC در مرحله یک شانزدهم نهایی این نظرسنجی چهار گل را در دو مسیر مجزا از این رقابت‌ حذفی به نظرسنجی گذاشت که در یکی از مسیرها برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، سردار آزمون از ایران با مائو جیانکینگ از چین رقابت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش AFC آمده است: سردار آزمون با به ثمر رساندن گل خارق‌العاده و فرصت‌طلبانه‌اش، باعث پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شد. دفاع مستحکم قطر، ایران را برای رسیدن به گل ناکام گذاشته بود تا اینکه کمی پس از آغاز نیمه دوم ضربه غریزی آزمون به مقاومت قطری‌ها پایان داد و هواداران ایران را هم به وجد آورد.

تا لحظه مخابره خبر سردار آزمون تاکنون ۸۶ درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

فریم به فریم با گل سردار آزمون به قطر در تیم ملی خوشحالی سردار آزمون بعد از بازکردن دروازه قطر در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ سردار آزمون این گونه دروازه تیم ملی قطر را در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ بازکرد.

کد خبر 540133 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی جام ملت های آسیا سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!