Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@11:48:19 GMT

پیام خداحافظی مدرس خیابانی پس از عدم رای اعتماد مجلس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۴۹۴

پیام خداحافظی مدرس خیابانی پس از عدم رای اعتماد مجلس

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت طی پیامی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خود را به کار بسته است.

به گزارش مشرق، حسین مدرس خیابانی  سرپرست سابق وزارت صنعت معدن و تجارت  بعد از اینکه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب نکرد؛ طی پیامی ضمن تشکر از همکاران خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخی اقدامات خود طی 15 ماه خدمت در وزارت صمت  به تولید کنندگان و صادرکنندگان اعلام کرد که در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال همه تلاش خودر را به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین

خداوند مهربان و متعال را شاکرم که فرصتی را در اختیار اینجانب به عنوان سرباز خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد تا در شرایط بسیار سخت جنگ اقتصادی، 15 ماه گذشته را در کسوت قائم‌مقام وزیر و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، خدمتگزار ملت شریف کشورم باشم.

بیشتر بخوانید:

چرا مدرس خیابانی موفق به کسب رأی اعتماد مجلس نشد؟ دلایل نماینده مجلس برای ندادن رأی‌اعتماد به وزیر صمت عکس/ جلسه رای اعتماد وزیر صمت

در این مسیر، قدم‌هایی استوار برای تامین کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم، تقویت زیرساخت‌های صادراتی، ممنوعیت واردات کالاهای غیرضرور و دارای مشابه تولید داخلی و از همه مهم‌تر تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولیدی برداشته و تلاش کردم تا داخلی‌سازی و خوداتکایی بخش‌های مختلف صنعتی را به عنوان یک برنامه و اقدام محوری، در جای جای سیاست‌های مدیریتی خود ساری و جاری نمایم.

در سال جهش تولید و هم‌راستا با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تلاش شد تا در جهت تحقق جهش تولید با هدف ایجاد اشتغال و توجه به معیشت مردم در دوران پرمخاطره تحریم‌های ظالمانه و بی سابقه دشمنان قسم خورده بر علیه مردم و اقتصاد ایران، نقش موثری ایفا نموده و اقدامات پشتیبانی‌کننده مقابله با شیوع ویروس کرونا که همانا آزمون سختی برای بخش تولید و صنعت کشور بود را، به نحوی با یاری همکارانم به ثمر برسانم که بدون شک، مجد و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش چشمان جهانیان به نمایش گذاشت.

اکنون که به تأسی از مکتب سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، نهایت تلاش خود را به همراه معاونان، مدیران و پرسنل بی‌ادعای وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت خدمت به کشور عزیزم به کار بسته و در یک آزمون الهی در مجلس شورای اسلامی حجت را بر خود تمام دیدم، بر خود واجب می‌دانم تا از حسن اعتماد دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، اعضای محترم دولت و به ویژه برادر عزیزم جناب آقای دکتر محمود واعظی، پشتیبانی‌ها و حمایت‌های تولیدکنندگان، صنعت‌گران، کارآفرینان، معدن‌کاران، اصناف، صادرکنندگان و اصحاب دلسوز رسانه در دوران مسئولیتم، قدردانی نمایم.

امروز که به کمک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که جای تقدیر و تشکر از ایشان بر من فرض است، بار سنگین مسئولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت را واگذار کرده‌ام، غفران الهی را خواستار بوده و از پیشگاه ملت شریف ایران طلب حلالیت دارم.

امید است وزارت صنعت، معدن و تجارت با استفاده از فرصت تحریم ها، ظرفیت عظیم تولیدی و تجاری کشور را در دوره جدید به منصه ظهور برساند و موجبات خشنودی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اثرگذاری نتایج و دستاوردهای جهش تولید بر سفره و معیشت مردم را فراهم آورد.

توفیق همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

حسین مدرس خیابانی

۲۴مرداد 1399

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین حسین مدرس خیابانی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت معدن و تجارت حسن روحانی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران مدرس خیابانی معدن و تجارت وزارت صنعت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند