Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: مجتمع مدارس سمای کاشان بهترین کیفیت یادگیری را در دوران انقلاب آموزشی به دانش‌آموزان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، سیداصغر خادم صبح امروز در جمع مدیران و معلمان مجتمع مدارس سمای کاشان اظهار کرد:سیستم آموزشی آنلاین می‌تواند انقلابی در آموزش ایجاد کند و در این انقلاب آموزشی مجتمع مدارس سما با هماهنگی و همکاری بخش فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان توانست بهترین کیفیت یادگیری را به دانش‌آموزان ارائه کند و باید از این فرصت برای تحول در نظام آموزشی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآمدی و کیفیت مدارس سما در دوران کرونا با سیستم آموزشی آنلاین از موضوعات مهمی بوده که سخت و غیرقابل پیش‌بینی است؛ چراکه پیوند بین معلم و دانش‌آموز همانند حضور فیزیکی نسیت و همه هنر معلم و مدرسه در ایجاد این پیوند بوده و آینده دبیر و مؤسسه آموزشی به ایجاد این پیوند و کیفیت آموزش بر خط خواهد بود.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: در اکثر کشورها معیار موفقیت یا موفق نبود نظام آموزشی را در مرحله نخست به میزان کارآمد بودن و با کیفیت بودن معلمان و دبیران نظام تعلیم و تربیت می‌دانند و بالطبع در مدل کوچک‌تر همانند مدارس سما، این موفقیت هم بستگی به تلاش‌ها و کارآمدی آنان داشته و خواهد داشت و آنچه به‌عنوان تحول آموزشی از آن یاد می‌شود یقیناً باید در درون مدرسه و به‌وسیله شما اتفاق بیفتد.

خادم تصریح کرد: باید هدف ما در طول مدت تحصیل در سال جدید آموزشی ایجاد حس تعهد و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموز همانند حضور در مدرسه باشد.

به گزارش آنا، کارگاه آموزشی کلاس‌های آنلاین برای مدیران و معلمان مجتمع مدارس سما به مدت دو روز توسط بخش فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با هدف کیفیت‌بخشی بهتر و بیشتر بر نرم‌افزارهای آموزشی تدریس برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدارس سما آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد