Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:33:07 GMT

ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 نیشابور در حین خدمات‌رسانی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۵۵۸

ضرب و شتم پرسنل اورژانس 115 نیشابور در حین خدمات‌رسانی

افشار نیک گفت: پرسنل اورژانس نیشابور در حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم همراهان مصدوم قرار گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ظهر امور در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت 22:05 شب گذشته در پی تماس با مرکز اورژانس 115 نیشابور خبر تصادف موتورسیکلت با خودرو سواری در خیابان فردوسی شمالی واصل شد که بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، در سریع‌ترین زمان در صحنه تصادف حاضر و مصدوم پس از ثابت سازی سرو گردن و ستون مهرها به داخل آمبولانس منتقل می‌شود با توجه به وضعیت جسمانی مصدوم، و وجود خون و ترشحات داخل دهان مصدوم، مدیریت راه هوایی و خروج ترشحات در اولویت کارشناس اورژانس قرار می‌گیرد که در همین حین همراهی بیمار با فحاشی و الفاظ رکیک به تکنسین حمله ور می‌شود.

افشارنیک ادامه داد: متاسفانه در این حادثه کارشناس اورژانس 115 از ناحیه سر، صورت و چشم مورد آسیب جدی قرار می‌گیرد و علی‌رغم وضعیت جسمانی نامناسب به مصدوم رسیدگی می‌کند و مصدوم را تحت مراقبت به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی 22 بهمن منتقل می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور با اشاره به‌روزهای سخت اورژانس در مقابله با بیماری کرونا و افزایش فشار ماموریت های کارکنان اورژانس 115 و از خودگذشتگی و ایثار کارشناسان اورژانس در ارائه خدمات درمانی بیست‌وچهارساعته به مددجویان، در مورد ضرب و شتم پرسنل خدوم اورژانس، به‌خصوص در حین خدمت‌رسانی، از مراجع قضایی پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی را خواستار شد.

او یادآور شد: پیگیری این حادثه از طریق حراست و امور حقوقی دانشکده در دستور کار قرارگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اورژانس 115

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال