Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@17:18:28 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ جمعه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۵۶۹

‍‍‍‍‍‍

راه یابی لایپزیش با حذف اتلتیکو مادرید، نخستین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا، عنوان مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرهای کوتاه: در آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان، تیم ایران همچنان در رده نخست آسیا و ششم جهان قرار دارد. در این رده بندی برزیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا، آرژانتین، روسیه و پرتغال بترتیب اول تا پنجم اند.
در ادامه رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای امروز پورتلند بلیزرز ۱۳۴ به ۱۳۳ از سد بروکلین نتس گذشت و به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت، ممفیس گریزلیز ۱۱۹ به ۱۰۶ میلواکی باکس را شکست داد، فنیکس سانز ۱۲۸ به ۱۰۲ دالاس ماوریکس را درهم کوبید، یوتا جاز ۱۱۸ به ۱۱۲ مقابل سن آنتونیو اسپرز صاحب برتری شد و اورلاندو مجیک ۱۳۳ - ۱۲۷ نیواورلینز پلیکنز را از پیش رو برداشت.   بلِز متوئیدی- هافبک ۳۳ ساله و فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد راهی اینترِ میامی در لیگ ام ال اس آمریکا شد. مالکیت اینتر میامی که از این فصل در لیگ حرفه‌ای آمریکا حاضر خواهد بود، به دیوید بکهام تعلق دارد.


*لیگ قهرمانان اروپا   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *برترین های ان بی ای   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *فرمول یک اتومبیل‌های برقی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *مسابقات موج سواری   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۲ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پنج اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟