Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه سلطانیه همدان با بیان اینکه "امروز تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است" گفت: مردم در عزاداری‌های محرم علاوه بر معنویت، به سلامت توجه ویژه‌ای داشته باشند تا اجازه توطئه به دشمنان را ندهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت الاسلام عمران حسینی‌نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید به رعایت اصول بهداشتی توسط همه اقشار مردم اظهار داشت:  شیوع ویروس کرونا در کشور تمام برنامه‌های معنوی وفرهنگی کشور را بهم ریخت و آن طور که پیش‌بینی می‌شود این ویروس منحوس مراسمات محرم سال جاری را تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "عدم کشف واکسن مناسب برای این ویروس منحوس پس از گذشت چند ماه نشانه ضعف علم پزشکی در دنیا است" گفت: اگر کل مردم دنیا مبتلا به ویروس کرونا شوند وزن آن پنج گرم هم نخواهد بود ولی اکنون این ویروس کل جهان و متخصصان را درگیر کرده است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه  با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی خصوصاً در اجتماعات و ایام محرم گفت: در عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان،  باید هم معنویت و هم سلامت، هم شور و هم شعور و هم عرض ارادت و هم حفظ سلامت مد نظر باشد تا دشمنان داخلی و خارجی در توطئه های خود ناکام بمانند.

امام جمعه تبریز: دانشگاه‌ها در جنگ فرهنگی رسالت سنگینی دارندامام جمعه اردبیل: تعلل در ایمن‌سازی جاده‌های شمال استان اردبیل قابل قبول نیستامام جمعه کرمان: الگوپذیری از شهید سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت می‌شود‌امام جمعه بوشهر: هیئات مذهبی در ماه محرم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

وی در ادامه با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان خارجی همواره به دنبال آن هستند که خانواده ایرانی را مورد هدف قرار دهند چرا که خانواده یک نهاد مقدس در دین اسلام محسوب می‌شود و اگر خانواده سالم باشد جامعه سالم خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب خانواده علوی و فاطمی را الگوی خانواده‌های ایرانی دانست و تاکید کرد: در خانواده‌هایی که امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگوی آنهاست، هیچ‌گاه زوجین به همدیگر خیانت نمی‌کنند و مرد خانواده‌دار با زن نامحرم در ارتباط نمی‌باشد.

وی در پایان با گرامیداشت روز 26 مرداد سالروز بازگشت باشکوه  آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان نماد مقاومت و ایستادگی هستند و  امروز هم تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی است.

انتهای پیام/س

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته "کنکوریها" این توصیه‌‌های ضدکرونایی را فراموش نکنند! گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته "کنکوریها" این توصیه‌‌های ضدکرونایی را فراموش نکنند! گزارش| مشکلات اینترنت استان زنجان صدای مشترکان را درآورد؛ آیا وعده‌های "وزیر جوان" محقق می‌شود؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است ۸ قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! بوشهر| ۱۶ پالایشگاه گاز و مجتمع‌های پتروشیمی در پارس جنوبی راه‌اندازی شد قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه‌های مشهد؛ کرونا "جمعه‌ها" شیوع ندارد! مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در کشور لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: در روز‌های ابتدایی تاسیس سپاه پاسداران وظایف سنگینی بر عهده داشت، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آن‌ها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است.

امام جمعه اصفهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است و قطعا عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.

وی افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی در آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده اند، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، با این عملیات پیروزمندانه توانستیم از دیوار آهنین و حریمی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کنیم و این نشان داد که این دیوار‌ها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وی اذعان داشت: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

نمازگزاران اصفهانی بعد از اقامه نماز جمعه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و از مصلی امام خمینی تا چهارراه فرایبورگ با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سپاه مچکریم راهپیمایی کردند.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم