Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت شهرستان پردیس گفت: عزاداری سرور و سالار شهیدان همزمان با حلول سال جدید قمری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با جدیت برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی تبار ضمن دعوت از نمازگزاران به تقوی الهی و اجرای دستورات الهی و اشاره به 24 ذی الحجه و روز مباهله اظهار داشت: اسلام دین منطق و گفت و گو است همان طور که پیامبر اکرم (ص) با بزرگان مسیحی نجران به مباهله پرداختند و با اعتقاد راسخ حقانیت اسلام و منزلت اهل بیت(ع) را به روشنی آشکار ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت شهرستان پردیس با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 26 مردادماه سال 69 بیان داشت: آزادگان سرافراز در مقابل مشکلات روحی، فشارهای جسمی و دوری از خانواده مقاومت کردند و با عزت، ایمان و عقیده به کشور برگشتند و همانند مرحوم ابوترابی که از ارزش های هشت سال دفاع مقدس بودند و یادشان را گرامی می داریم.

وی افزود: حلول سال قمری جدید که مصادف با ماه محرم و سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله(ع) است با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا عزاداری را برگزار خواهیم کرد.

مراسم عزاداری در مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر از گذشته برگزار می‌شودعزاداری هیئت های مذهبی در فضای باز و حیاط مدارس قم برگزار می شودعزاداری‌های محرم و صفر با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی انجام می‌شود

حسینی تبار گفت: مبنای عزاداری امسال را با وجود بیماری منحوس کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند "عزاداری تعطیل بردار نیست" در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی با جدیت برگزار خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس تاکید کرد: هموطنان با اتکا به درس های ابا عبدالله(ع) می توانند نذورات خود را در قالب کمک به نیازمندان، تهیه لوازم التحریر مدارس و بسته های معیشتی با اتخاذ تدابیر به نیازمندان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: به توانمندی های خود رجوع کنیم و در سایه ولایت افتخارات بزرگی برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه یاسوج: آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد آمادگی پلیس برای برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه یاسوج: آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد آمادگی پلیس برای برگزاری عزاداری‌های محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است ۸ قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است تأکید امام جمعه رشت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم؛ مساجد را خالی نگذارید مهمترین اخبار تسنیم وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند اختصاصی تسنیم| فروش اوراق سلف نفتی "طرح جدید دولت" نیست/کلیات طرح جدید هنوز به تایید نهایی نرسیده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی دستورالعمل های بهداشتی امام جمعه موقت برگزار می شود لشکر فاطمیون عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود. در این برنامه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با زیست بوم نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس آشنا شوند.

آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فاز‌های مختلف پارک، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های پارک فناوری پردیس و موزه هوانوردی و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک از موارد تور‌های بازدید نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ است.

این تور‌ها در ۲ بخش عمومی و دانشگاهی برنامه ریزی شده است که برنامه مجزایی برای گروه‌های دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز