Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@23:09:42 GMT

مهار آتش‌سوزی لنج باری در بندر گناوه

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۷۶۳

صراط: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: آتش سوزی موتور لنج باری در خور بندر گناوه پس از گذشت ۱۶ ساعت بدون تلفات جانی مهار شد.

به گزارش ایسنا؛ سیاوش ارجمندزاده روز جمعه در این ارتباط عنوان کرد: ظهر روز گذشته ساعت ۱۳:۱۵ در پی اعلام گزارش مبنی بر آتش سوزی یک فروند موتور لنج باری در خور بندر گناوه بلافاصله شناور‌های خدماتی "پسر" تحت قرارداد اجاره اداره کل بنادر و دریانوردی استان به همراه شناور "آزادی" به صورت داوطلبانه در محل حاضر و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند و در ادامه عملیات نیز یک شناور آتشخوار از جزیره خارگ به تیم عملیاتی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در همان ابتدای عملیات و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر موتور لنج‌ها، لنج حادثه دیده از مابقی شناور‌ها جدا سازی شد و از توسعه آتش جلوگیری شد.

ارجمندزاده افزود: با گذشت ۱۶ ساعت و پنج دقیقه آتش ساعت ۵ و ۲۰ دقیقه بامداد (امروز جمعه) مهار شد.

وی بیان کرد: با هدف جلوگیری از حریق دوباره شناور‌های آتش‌خوار همچنان در محل وقوع حادثه استقرار دارند.

ارجمندزاده ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی مهار آتش سوزی لنج لنج باری بندر گناوه صراط آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیرو‌های عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن دارو‌های کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین