Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:44:51 GMT

ظهور مدافعی بزرگ در اروپا؛ این نام را یادداشت کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۷۶۸

ظهور مدافعی بزرگ در اروپا؛ این نام را یادداشت کنید

دایوت اوپامکانو شب گذشته مهاجمان بزرگ اتلتیکو را تبدیل به مهاجمانی معمولی کرد و نشان داد که تعریف و تمجیدها از او بیهوده نبوده استو.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته توانست اتلتیکو را در دیداری نفسگیر 2-1 شکست داده و برای اولین بار راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. 11 سال پس از تاسیس حالا لایپزیش خود را در نیمه نهایی می بیند و رکورد ستاره سرخ بلگراد را که 12 سال پس از تاسیس توانسته بود به این مرحله برسد را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در این بازی دنی اولمو و تایلر آدامز گل های لایپزیش را به ثمر رساندند ولی بهترین بازیکن میدان دایوت اوپامکانو شناخته شد. بازی تاثیر گذار این مدافع 21 ساله چشم ها را به خود خیره کرد و حالا به جرات می توان گفت که تیم های بزرگ اروپایی تلاش ها برای جدب او را جدی تر کرده اند.

چند ماه پیش بود که نشریه بیلد گزارش داد اوپامکانو نظر تیم های بزرگی از جمله بایرن مونیخ و رئال مادرید را به خود جلب کرده است. این دو باشگاه تلاش هایی برای جذب اوپامکانو داشتند اما خود او اعلام کرد که قصد دارد یک فصل دیگر نیز در لایپزیش بماند و الان زمان جدایی اش نیست.

 

 

 

 

اوپامکانو در جدال برابر اتلتیکو از دیه گو کاستا و سپس آلوتارو موراتا یک هیچکاره ساخت و با تسلط فوق العاده روی توپ در دفاع و نیز مشارکتش در حملات تیم نشان داد که به زودی از او حرف های بیشتری خواهیم شنید.

ستاره فرانسوی تنها یک سال دیگر با لایپزیش قرارداد دارد و رقم فسخ او نیز 42 میلیون دلار است. باشگاه آلمانی مشتاق است تا قرارداد او را تمدید کند ولی دشوار بتوان تصور کرد که اوپامکانو سال های بیشتری را در لایپزیش بماند. بازی شب گذشته بار یدگر ثابت کرد که شاهد ظهور یک مدافع میانی بزرگ در فوتبال اروپا هستیم.

 

 

 

 

آر بی لایپزیش اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب غول‌های اروپا: قیمت ستاره یونایتد بالاست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان گذشته اعلام کرد که دیگر تصمیم برای همکاری با گرینوود ندارد و او در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی قرضی راهی ختافه شد تا فرصت بازی در این تیم را داشته باشد. 

عملکرد درخشان او در ترکیب ختافه در رقابت‌های لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید و بارسلونا را به خود جلب کرد و باعث شد که مدیران یونایتد به صورت جدی به فروش دائمی او در پنجره تابستانی پیش رو فکر کنند. 

شیاطین سرخ هنوز تصمیم قطعی در این باره را نگرفته‌اند اما ESPN مدعی شده است که آنها قصد دارند این ستاره انگلیسی را با مبلغی در حدود 45 میلیون یورو به فروش برسانند که از سوی بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی بسیار زیاد و غیرواقعی توصیف شده است. 

گفته می‌شود که یوونتوس هم یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که شرایط گرینوود را زیر نظر دارد اما در صورتی که یونایتد مبلغ مدنظرش را کاهش ندهد، شاید در زمینه فروش او با مشکلات بسیاری مواجه شود.

دیگر خبرها

  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • جبهه مقاومت «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • می‌فهمید با بایرن قرارداد دارم یعنی چه!
  • برتری 2-0 اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا با بریس گریزمان و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2016/4/13) / فیلم
  • مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند؛ نیش زنبور برای نبرد بزرگ زهرآگین شد
  • پیروزی اتلتیکو بر ژیرونا؛ سلام به سهمیه اروپا
  • تعجب غول‌های اروپا: قیمت ستاره یونایتد بالاست