Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد با گرامیداشت ۲۴ ذی الحجه، روز مباهله اظهار داشت: واقعه مباهله و آیه‌ای که در این زمینه نازل شد، حاوی دو مسئله مهم و سندی بر حقانیت اسلام و شیعه و روشن شدن آن برای مسیحیان نجران و فضیلت این روز است.

وی عنوان کرد: پیامبر اسلام برای تبلیغ دین و اثبات و حقانیت آن، بهترین و عزیزترین عناصر انسانی خود را آوردند و در تمام رویارویی‌های پیامبر، هیچ جایی را سراغ نداریم که تمام اهل بیت را اینگونه آورده باشد و این نشان از عظمت دفاع از دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زاده ادامه داد: مباهله روز به نمایش گذاشتن قدرت اسلام است و اگر کسانی بر مبانی اسلامی سوار شدند، موفق می‌شوند.

امام جمعه لامرد بیان کرد: عاشورا نیز نظیر مباهله است زیرا امام حسین (ع) نیز تمام عزیزان خود را در کربلا به میدان آورد و مردم ایران نیز از پیامبر و امام خود الگو گرفته‌اند و در طول ۴۰ سال گذشته در تمام وقایع و اتفاقات و در مقابله با کفر، تمام هستی خود را به میدان آوردند.

وی با گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی عنوان کرد: مردماین روز عزیز را گرامی بدارند و در فضای مجازی یادآوری خاطرات کنند زیرا متأسفانه برخی از آزادگان اصلاً معرفی نمی‌شوند و کسی از آنان سراغی نمی‌گیرد و پای درد دل آنها نمی‌نشیند.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه بیروت اظهار داشت: این وقایع، صحنه ابراز دیدگاه‌های مختلف و جنگ روایت‌هاست و در چنین شرایطی هرکس دیدگاه‌ها و طرز تفکر خود را بیان می‌کند.

امام جمعه لامرد تاکید کرد: سرنوشت لبنان با صبر و استقامت، جهانیان را در بهت و حیرت خواهد برد و جریان ۱۴ مارس و پدرخوانده‌های سعودی و عبری و غربی و عربی آنها ناکامی را با طمع خسارات فراوان خواهند چشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از کادر درمانی و پزشکی بیمارستان لامرد و همه افرادی که در این زمینه فعالیت داشته‌اند، تصریح کرد: در چند روز اخیر کرونا جان تعدادی از شهروندان را گرفت، که بعضاً جای آن افراد سال‌ها زمان می‌برد تا پر شود و این ضایعه بزرگی است.

حسین زاده تاکید کرد: ما در جنگ تحمیلی روزانه ۶۰ کشته داشتیم اما کرونا روزانه جان بیش از ۱۸۰ نفر از هموطنانمان را می‌گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و لزوم برگزاری مراسم عزاداری خاطرنشان کرد: آنچه در این وضعیت برای ما مهم است، حفظ جان مردم و سلامت و بهداشت مردم است.

حسین زاده ضمن تشکر و قدردانی از بانیان تعزیه‌ها در عدم برگزاری این مراسم و نگران بودن از جان مردم تاکید کرد: از بانیان حسینیه‌ها، در تمامی محلات می‌خواهیم آنچه شورای بهداشت شهرستان اعلام کرده را مدنظر قرار دهند و ملاک عملشان باشد.

وی ادامه داد: بعضی از مطالب و نوشته‌ها در فضای مجازی دیده می‌شود که با واقعیت همخوانی ندارد و باید آن را کنترل کرد و اگر انتقادی انجام می‌شود باید در راستای رفع مشکل باشد نه تخریب.

کد خبر 4998305

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز لامرد علی حسین زاده خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان درسالجاری، با تأکید برآگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی گفت: باتوجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

حسن عباسی، با اشاره به اینکه با همکاری دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح شهرستان مهیا شود، افزود: تجهیزات و امکانات لازم ازجمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تأمین شده و از این بابت جای نگرانی نیست.

عباسی، با اشاره به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته معلم هم گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که این امر در سایه تلاش معلمان امکانپذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: بیش از پنج هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

اسعد رسولی افزود: تاکنون نسبت به تهیه ۱۰۰ کارتن برگه امتحانی اقدام شده و به ۱۰۰ کارتن دیگرهم برای برگزاری امتحانات نیاز است و از دستگاههای مختلف انتظار داریم در این زمینه کمک کنند.

رسولی، در ادامه از اداره های خدمات رسان خواست در هنگام برگزاری امتحانات از قطعی آب و برق جلوگیری کنند.

مهراب پوراکبر، دادستان شهرستان مهاباد هم گفت: در عصر کنونی که دانش آموزان با انواع تهدیدهای فضای مجازی مواجه هستند، باید مهارتهای زندگی به دانش آموزان ارائه شود تا آسیب نبینند.

در این جلسه همچنین از برگزاری همایش استانی هوش مصنوعی با هدف بررسی فرصتها و چالشها و جهت گیریهای آینده در آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران خبر داده و اعلام شد 13 خرداد، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش و 15 تیر، زمان برگزاری همایش خواهد بود.

امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت آغاز می شود و تا سی ام خرداد ماذه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد