Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@06:39:05 GMT

بازیکنان مدنظر گل‌محمدی برای فصل آینده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۹۰۱

بازیکنان مدنظر گل‌محمدی برای فصل آینده مشخص شد

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس که در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برود، فهرست بازیکنان فصل آینده را هم مشخص کرده است.

مهدی رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان جدیدی که برای فصل آینده مد نظر دارند گفت: فهرست مد نظر کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته که با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات از ششم شهریورماه آغاز خواهد شد مذاکرات با آنها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۲ رکورد بزرگ یحیی شکسته شد

وی امروز جمعه تاکید کرد که در فهرست ارائه شده از سوی سرمربی تیم نام ۷ بازیکن وجود دارد که طبق زمان اعلام شده برای فصل نقل و انتقالات با آنها مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را به دست خواهند آورند و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، ۴ نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود تیم العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

کد خبر 6079422

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • محمدی راد سرمربی شهداب یزد شد
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • بازیکنان منچستریونایتد در انتظار اخراج اریک تن هاخ
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد