Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:51:34 GMT

روسیه خواستار پرهیز از سیاسی کاری در کمک به لبنان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۹۱۱

روسیه خواستار پرهیز از سیاسی کاری در کمک به لبنان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در نشست خبری با خبرنگاران در ارتباط با اوضاع لبنان اعلام کرد که مسکو وضعیت فعلی در لبنان را به عنوان مسائل داخلی این کشور در نظر می‌گیرد و از همه نیروهای سیاسی این کشور می‌خواهد که وارد گفتگو شوند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، مسکو خواستار حل و فصل مسائل داخلی لبنان بدون مداخلات خارجی است تا از آشفتگی بیشتر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاخارووا همچنین تاکید کرد که بازیگران خارجی نباید کمک‌ها به لبنان را سیاسی کنند و در امور داخلی این کشور نباید دخالت کنند.

کد خبر 4998302

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه لبنان ماریا زاخارووا انفجار بیروت ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا عربستان سعودی امارات متحده عربی ایران بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد

سرپرست وزارت امور خارجه حکومت طالبان امروز (یکشنبه) در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در آسیا و اقیانوسیه گفت که این سازمان بیمارستان‌های افغانستان را تجهیز کند.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان با نشر بیانیه‌ای از دیدار مولوی امیرخان متقی سرپرست این وزارتخانه با الکساندر متیو رئیس کمیته‌ بین‌المللی صلیب سرخ در آسیا و اقیانوسیه و هیات همراه‌ وی خبر داد.

در این دیدار، سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها، خدمات و همکاری‌های سازمان صلیب سرخ با افغانستان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به شهروندان شد.

از طرفی، الکساندر متیو در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های حکومت سرپرست طالبان و به ‌ویژه وزارت امور خارجه این حکومت با این سازمان گفت: در یک سال اخیر، ۲۸ میلیون فرانک سوئیس صرف فراهم کردن خدمات بهداشتی و درمانی، آب آشامیدنی و رسیدگی به بلایای طبیعی برای پنج میلیون نفر از مردم افغانستان شده است.

اکنون با توقف کمک‌های جامعه جهانی، سیستم بهداشتی و درمانی افغانستان با مشکلات مختلفی مواجه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • روسیه : آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • جامعه جهانی کشته شدن خبرنگار روس به دست اوکراین را محکوم کند