Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المنار، ساکنان نوار غزه در واکنش به عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صیهونیستی قرار است تظاهرات اعتراضی را در این منطقه برگزار کنند.

در همین حال دبیر کمیته‌های اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین ضمن اعلام مخالفت با عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، آن را خیانت به بیت المقدس و آرمان فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عریقات توافق سه جانبه میان آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات در ازای تعلیق موقت الحاق سرزمین‌های فلسطین و گسترش حاکمیت غیر قانونی تل‌آویو بر اراضی اشغالی را محکوم کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت و گوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای هر گونه پاسخ مشترک به بیانیه سه جانبه آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرد. اسماعیل هنیه ضمن حمایت از مواضع مخالف تشکیلات خودگردان نسبت به عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو آن را موضع ملت فلسطین عنوان کرد.

امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه از توافق ننگین و به گفته خود تاریخی در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک خبر دادند. پیش‌تر نیز نشانه‌هایی از روابط گرم، ولی پنهان تل آویو و ابوظبی وجود داشت، اما هیچگاه به صورت رسمی اعلام نشده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه امارات و رژیم صهیونیستی امارات و رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود دو هزار نفر از مردم پاریس روز گذشته علیه نژادپرستی، اسلام‌هراسی، خشونت علیه کودکان و همچنین حمایت از مردم فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.
 
معترضان در تظاهرات «علیه نژادپرستی، علیه اسلام‌هراسی» که به فراخوان سازمان‌های مختلف در پاریس برگزار شد، بنری با مضمون «زنده باد مقاومت مردم فلسطین» در دست داشتند.
 
این در حالی است که ممنوعیت تظاهرات در فرانسه در ماه‌های اخیر و در بحبوحه تنش‌های ناشی از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه بیشتر شده است.
 
مقامات نیز بسیاری از تظاهرات و تجمعات عمومی در حمایت از فلسطین را به دلیل خطر جنایات و خشونت‌های ناشی از نفرت یهودی‌ستیزانه ممنوع کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی