Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:04:30 GMT

ویسی: حق من محرومیت مقابل استقلال نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۱۹۸۶

ویسی: حق من محرومیت مقابل استقلال نیست

سرمربی پیکان معتقد است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نباید او را برای دومین بازی پیاپی محروم می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عبدالله ویسی یک جلسه دیگر محروم و از حضور  روی نیمکت پیکان در بازی برابر استقلال محروم شده.

 

ویسی، سرمربی پیکان در این باره می‌گوید: در نیمه دوم بازی با تیم تراکتور در تبریز داور مسابقه یک خطای ۱۰۰ درصد را برای ما نگرفت که من از لب خط با صدای بلند گفتم خطا بود و آقای کرمانشاهی دوان‌دوان به سمت من آمد و با لحن جدی و غیر دوستانه گفت: حرف نزن! که در آن فشار مسابقه، عصبی شده و پاسخ دادم «برو بابا با این داوری!» و ایشان به بنده کارت قرمز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: ما سال‌هاست مربیگری می‌کنیم و می‌بینیم در کنار زمین یا بیرون از این محیط از چه کلماتی استفاده می‌شود و به نظرم گفتن «برو بابا» کارت قرمز نداشت. اگر قوانین واقعاً برای همه یکسان باشد، پس برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند.

 

سرمربی پیکان اضافه کرد: باید تأکید کنم آقای رضا کرمانشاهی از داوران خوب کشورمان بوده و هستند و همواره ارتباط خوبی با ایشان داشته‌ام، هنوز هم او را دوست دارم و برایش احترام زیادی قائل هستم ولی خداوکیلی خودش را جای من بگذارد؛ فشاری که روی من است و آن صحنه‌ای که موجب شد بگویم خطا بود را ببیند، بعد هم این را لحاظ کند که بالاخره من سن و سال بیشتری نسبت به ایشان دارم و انتظار نمی‌رود با آن لحن به من بگوید حرف نزن. در هر صورت به حکم صادرشده احترام می‌گذارم با اینکه معتقدم این محرومیت حق من نیست.

 

سرمربی پیکان در خصوص بازی با استقلال گفت: با تیمی بزرگ و قابل احترام بازی داریم و خوشحال هستم اهالی فوتبال دیدگاه مثبتی نسبت به بنده و تیم پیکان دارند؛ تیمی که هفته‌هاست نمی‌بازد و گل نمی‌خورد ،این حاصل یک کار دسته جمعی در مجموعه باشگاه پیکان است. امیدوارم بتوانیم برابر تیم استقلال فوتبالی خوب، منطقی و توام با کسب سه امتیاز داشته باشیم. به نظرم ما بیشتر از حریف به این ۳ امتیاز احتیاج داریم و برای به دست آوردن آن بیشتر تلاش خواهیم کرد.

 

ویسی درباره پنالتی‌های اعلام شده به سود استقلال در دیدارهای اخیرشان و اینکه در این خصوص نگرانی ندارند، ابراز کرد: اشتباه در زمین فوتبال برای مربی، بازیکن  و داور همواره  وجود داشته است، اما از قاضی انتظار بیشتری می‌رود؛ به‌خصوص در این مقطع از مسابقات که یک قضاوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک باشگاه و تعداد زیادی مربی و بازیکن را تغییر دهد.

 

او یادآور شد: امیدوار هستم در دو هفته باقی مانده از لیگ برتر داوران برنده اصلی مسابقات باشند، قشری که بدون تعارف از نظر مالی بسیار کمتر از آنچه که برایش زحمت می‌کشند و استحقاقش را دارند، دستمزد می‌گیرند. ای‌کاش از قبل شرایطی فراهم می‌شد تا در چند هفته پایانی مسابقات داوران پشت دروازه به داور وسط کمک می‌کردند. باید صادقانه بگویم به صورت کلی کمترین نگرانی‌ام به داوری مسابقات است.

پیکان عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان عبدالله ویسی سرمربی سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 846120 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند