Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر کامبیز کشاورز ضمن تقدیر و تشکر از سادات جلیل القدر امام زاده میرسالار، به ویژه خانواده محترم تبادار، گفت: مرحوم سید کوروش تبادار با ۲۶سال سن، ۱۵مرداد ماه امسال بدلیل سانحه رانندگی دچار مرگ‌مغزی و در آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شده بود که با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل رفت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده محترم و ایثار گرِ تبادار گفت: با حضور تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز و همکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در ساعت ۶ صبح روز جمعه ۲۴ مرداد ماه ،برداشت کلیه ها، کبد و لوزالمعده این مرحوم انجام شد تا در مرکز فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا شیراز به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه ای بخشد.
سید سینا سعیدی در پایان افزود: برادر این مرحوم نیز  بدلیل نارسایی کلیه ها تحت درمان دیالیز هستند و نیاز به پیوند کلیه دارند اما با توجه به اینکه این دو برادر از نظر گروه خونی یکسان نیستند، با هماهنگی هایی که با بیمارستان پیوند ابوعلی سینا شیراز انجام گرفت مقرر شد به محض تکمیل پرونده پزشکی این بیمار در اولویت اول پیوند کلیه قرار گیرد.

48 

کد خبر 1421597

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و شصت و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم «محمد پیراسته»، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کبد این جوان مرگ مغزی در بیمارستان بوعلی سینای شیراز به مرد ۶۶ ساله ساکن تهران که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد پیراسته برای پیوند به بانک چشم این دانشگاه ارسال شد.

دیگر خبرها

  • شاخص اهدای عضو در غرب خراسان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • افزایش۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو دردانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز وارد کارزار کاهش بیماری‌ها می‌شود
  • اعضای ۱۷ کودک مرگ مغزی در مشهد به بیماران جان بخشید
  • مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در یاسوج گرفت ‌