Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی گفت: امیدوارم در آخرین بازی خانگی‌مان در فصل جاری به پیروزی دست یابیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر اظهار داشت: ین بازی آخرین بازی ما در قائمشهر است و ای ‌کاش آن را در حضور هواداران انجام می‌دادیم، ولی مثل بازی قبل وجود هواداران را ما حس می‌کنیم و ان‌شاءالله بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کنند و آخرین بازی خانگی را با نتیجه خوب و برد پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع بازی سختی داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و حالا به هر دلیلی امسال نتیجه خوبی نگرفته، ولی تیم خوبی است و فکر می‌کنم فردا بازی سختی داشته باشیم.

وی درباره مصدومیت‌های زیاد تیم نساجی توضیح داد: آخرین مصدوم ما مجتبی ممشلی بود که به جمع مصدومان‌مان اضافه شد. البته عرفان معصومی هم در این بازی محروم است. در هر صورت ان‌شاءالله بچه‌های جایگزین بازی خوبی ارائه کنند تا جای خالی آنها احساس نشود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد مشکلات به وجود آمده برای چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر و بازدید مسئولان از این ورزشگاه تصریح کرد: جا دارد از مسئولان کشوری و استانی تشکر کنم که آمدند و بودجه تعویض چمن را در نظر گرفتند. امیدوارم کار تعویض چمن هر چه زودتر شروع شود. این مسئله خیلی مهمی است که چمن خوبی داشته باشیم و نگهداری و نظارت هم در این مورد خیلی مهم است. باید حتماً مسئولان بعد از تعویض چمن، آن را خوب حفظ کنند.

وی افزود: چمن مصنوعی اگر استاندارد و خوب باشد شاید مشکل کمتری داشته باشیم، ولی چمن مصنوعی فعلی ورزشگاه وطنی کیفیت خوبی ندارد و هم تیم‌های میهمان و هم تیم‌ ما دل خوشی از این چمن نداریم. این موضوع نمی‌تواند نقطه قوت ما باشد، چون بچه‌های ما هم از این وضعیت راضی نیستند. ما چون میزبان هستیم،‌ تمام تلا‌ش‌مان را می‌کنیم تا امتیازات کامل را بگیریم، وگرنه خودمان هم از این چمن راضی نیستیم.

فکری در پایان گفت: جا دارد از مسئولان استادیوم پهنه‌کلا هم تشکر کنم. ما هر بار که به این شهر می‌رویم از استادیوم پهنه‌کلا استفاده می‌کنیم که کیفیت خوبی دارد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند

به گزارش همشهری آنلاین محمود کلهر درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان، اظهار داشت: مسابقه جذابی بود، به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. بنظرم سرخپوشان از یک مقطعی به بعد با صلابت‌تر بازی می‌کنند و به خوبی از موقعیت‌های بدست آمده نهایت استفاده را می‌برند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم که متأسفانه با شکست سرخ‌پوشان همراه شد به یک بلوغ تاکتیکی رسیده و نقاط ضعف تیم را پوشش دادند و اکنون به خوبی میانه میدان را کنترل می‌کنند. صنعت نفت تیم خوبی است، اما در آبادان مقابل سرخ‌پوشان حرفی برای گفتن نداشت. ما این تیم را در خانه‌شان شکست دادیم و با دادن کمترین موقعیت به حریف با برتری قاطع، ۳ امتیاز این مسابقه را به دست آوردیم.

*آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در خصوص دیدار آینده مقابل آلومینیوم در جام حذفی، عنوان کرد: آلومینیوم همانطور که گفتم به گربه سیاه و پاشنه آشیل سرخ‌پوشان تبدیل شده و این بازی در نوع خود یک دیدار انتقامی برای سرخ‌پوشان خواهد بود. از آنجایی که بازی در خارج از خانه است کادرفنی باید این تیم را به خوبی آنالیز کنند تا خدایی نکرده به مشکل برنخوریم.

کلهر در این رابطه ادامه داد: کادرفنی سرخ‌پوشان باید به گونه‌ای تیم را مدیریت کنند که خستگی در تن بازیکنان نماند، زیرا بلافاصله بازی حساسی مقابل سپاهان در لیگ داریم که سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ را تعیین می‌کند. فاصله پرسپولیس تا صدر ناچیز است و هر بازی ممکن است که سرنوشت تیم اول جدول تغییر کند. استقلالی‌ها نباید از حالا خوشحال باشند، چرا که ممکن است یک لغزش از سوی آن‌ها به بهای از دست دادن جایگاهشان تمام شود.

بازی های باید VAR داشته باشد

وی در پایان در خصوص ۶ بازی باقی مانده و سرنوشت قهرمان لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در این مقطع قهرمان بین استقلال و پرسپولیس است و رقابت به حد اعلای خود رسیده و همین باعث جذابیت رقابت‌ برای هواداران سرخابی شده است. امیدوارم همانطور که گفته شد بازی‌های حساس در ادامه لیگ را با استفاده از کمک داور ویدئویی ادامه دهند که خدایی نکرده حقی خورده نشود. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران و همت بازیکنان ان‌شاءالله افتخارات را یکی پس از دیگری کسب کنیم.

کد خبر 845905 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند