Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر   در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: اگر تمام طبقات جامعه اسلامی به وظیفه خود عمل کنند مسلما جامعه به‌سوی اصلاح و تزکیه گام برمی‌دارد و از گناه و معصیت نجات می‌یابد، نماز‌ها برپا، زکات‌ها پرداخت، تلاوت قرآن و ذکر و اعمال صالحه انجام و جامعه به سرعت به سوی معروفات حرکت می‌کند و تمام گناهان، ناهنجاری‌ها و منکرات از جامعه برداشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امر به معروف و نهی از منکر را ۲ فریضه دینی دانست و افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر از مهمترین اعمال و از بزرگ‌ترین واجبات دینی است و به‌هیچ‌وجه نمی‌توان شانه از زیر بار آن خالی کرد.

امام‌جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اینکه بسیاری از امت‌های گذشته، چون این فریضه الهی را فراموش کردند مورد خشم و غضب و لعنت خداوند قرار گرفتند، اظهارداشت: ما در برهه‌ای از زمان و در عصری زندگی می‌کنیم که فتنه‌های گوناگون و عوامل فساد و گناهان بسیاری اطراف ما را احاطه کرده است.

او بر هوشیاری مسلمانان در مقابل دشمنان تاکید کرد و گفت: علت تسلط دشمنان بر کشور‌های اسلامی بویژه ظلم و ستمی که ٧٠ سال است به فلسطینیان می‌شود عدم وحدت امت اسلام است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امربه معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به منازل مسکونی ایرانشهر

در پی تداوم بارندگی در بلوچستان، سیلاب ناشی از بارندگی‌ها وارد منازل مردم ساکن در منطقه سجادشهر و سرزه ایرانشهر شده است.

      

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070588 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • ون ها و زن ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • ورود سیلاب به منازل مسکونی ایرانشهر
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور