Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:35:10 GMT

تشکر ویژه نتانیاهو از مصر، عمان و بحرین

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۰۸۲

تشکر ویژه نتانیاهو از مصر، عمان و بحرین

نتانیاهو نوشت: از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، پادشاهی عمان و بحرین به خاطر حمایتشان از توافق تاریخی میان تل آویو و ابوظبی تشکر میکنم.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به موافقتها و مخالفتها با توافق این رژیم با امارات متحده عربی برای عادی سازی روابط در حساب توئیتری خود نوشت: از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، پادشاهی عمان و بحرین به خاطر حمایتشان از توافق تاریخی میان تل آویو و ابوظبی تشکر میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

پیروزی قبل از انتخابات ترامپ با حمایت از توافق امارات و اسرائیل حمایت عمان از توافق رژیم صهیونیستی و امارات واکنش‌ها به سازش اعراب با رژیم صهیونسیتی +عکس رئیس موساد به امارات می رود

وی در ادامه مدعی شد، این توافق با گسترش چرخه صلح و منافع کل منطقه منجر خواهد شد. 

تشکر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح میشود که برخی کشورهای اسلامی و مردم منطقه از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کرده اند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز جمعه ضمن مخالفت با این توافق از بررسی تعلیق روابط میان آنکارا با ابوظبی خبر داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین بنیامین نتانیاهو اسرائیل امارات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها به جان هم افتاده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از واکنش حزب لیکود به اظهارات لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خبر دادند.

حزب لیکود در بیانیه ای اعلام کرد: لاپیدی که توافق ذلت بار با حزب الله انجام داده است و این هفته هنگامی که اسرائیل در معرض حمله قرار گرفت ترجیح داد خارج از اسرائیل باشد، آنوری که وانمود می شود، نیست.

در این بیانیه ادعا شده است: نتانیاهو تهدید ایرانی را از دهه ها قبل فهمیده و کمپین جهانی را از آن زمان علیه آن به پیش می برد.

این در حالی است که دقایقی قبل رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد شدید از نتانیاهو، تاکید کرد: تمام آنچه از بئیری (در جنوب) تا کریات شمونا (در شمال) شاهد هستیم، ویرانی و خرابی است.

یائیر لاپید ادامه داد: تنها چیزی که باقی مانده، خشونت شهرک‌نشینان تندرو تروریستی است که از کنترل خارج شدند و بازدارندگی اسرائیل هم به کلی از بین رفته است.

لاپید گفت: اگر در زمان مناسب اقدام به براندازی دولت نتانیاهو نکنیم، تنها ویرانی و بدبختی برای ما به همراه خواهد داشت و زمان آن رسیده که انتخابات برگزار شود.

کد خبر 6079009

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • صهیونیست‌ها به جان هم افتاده‌اند
  • عربستان علیه امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • انتقال هواپیمای ویژه نتانیاهو به جای امن هنگام حمله موشکی ایران
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود