Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@05:58:53 GMT

ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۱۰۴

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه رانندگانی که سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام کرده اند و اطلاعات فردی و خودرویی آنها تغییری نکرده است پیامک دریافت می کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: رانندگان جدید متقاضی ثبت نام در سامانه سپند از روز شنبه(۲۵ مردادماه) می توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: مرتضی ضامنی درباه ثبت نام رانندگان سرویس مدارس گفت: ثبت نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول شرکت های پیمانکاری ثبت نام کردند و حدود ۱۵۰۰ شرکت پیمانکاری در سراسر کشور فرایند ثبت نام را تکمیل کردند که شهرداری ها تعدادی از درخواست ها را به تأیید رسانده اند.

وی افزود: در حال حاضر در بحث ثبت نام از رانندگان قرار داریم که از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری ثبت نام آنها آغاز خواهد شد. این رانندگان به دو دسته تقسیم می شوند رانندگانی که در سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام داشته اند و سهمیه سوخت هم دریافت کرده بودند که این رانندگان باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صورتی که مشخصات فردی و خودرویی آنها تغییری نکرده باشد نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از روز شنبه پیامکی برای آنها ارسال می شود تا اگر تمایل داشتند سال آتی نیز در بحث سرویس مدرسه فعالیت کنند اعلام امادگی کنند و این کار از طریق پیامک انجام خواهد شد و ثبت نام انها انجام می شود و در کارتابل شهرداری ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اما آن دسته از رانندگانی که در سال گذشته در سامانه ثبت نام نکرده اند و متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده هستند با توجه به هماهنگی انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری می توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی می‌باشد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودروهای سدان و در خودروهای جمعی با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت نام ، سرویس مدارس ، رانندگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام سرویس مدارس رانندگان سامانه سپند سرویس مدارس روز شنبه سال گذشته ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان از فردا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بر همین اساس ناپایداری‌های همرفتی از بعدازظهر جمعه تا عصر شنبه (۳۱ فروردین تا یکم اردیبهشت) نیمه جنوبی و غرب استان را فرا می‌گیرد.


از بعد از ظهر فردا جمعه رگبار باران، رعد و برق، وقوع صاعقه، وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد با گرد و خاک در مناطقی، چون بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهاقان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، کبوتر آباد، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز، شهر اصفهان و دهق پیش‌بینی می‌شود.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، وقوع تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی هشدار داده و در ادامه توصیه کرده طی ۲۴ ساعت آینده در سفر‌های برون شهری و فعالیت‌های کوهنوردی و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی احتیاط کنند.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه بر پرهیز از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در جابجایی عشایر و نیز لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، اخذ تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.


هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی ایجاد کند.


هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق یاسوج
  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • فال انبیا فردا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳