Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@10:38:07 GMT

ظریف با حسان دیاب دیدار و گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۱۱۹

وزیر امور خارجه کشورمان با "حسان دیاب" نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان با حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان دیدار کرد.

ظریف در دیدار با نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان بر همدلی و همراهی دولت و مردم ایران با آسیب دیدگان فاجعه انفجار مهیب بندر بیروت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ظریف ذینفعان خارجی این انفجار مهیب را کسانی خواند که نمی‌خواهند لبنان در آرامش و وحدت باشد. ظریف گفت: کسانی که ثبات را برای لبنان نمی‌خواهند از انفجار بیروت بهره می‌برند.   ۵ روز ژیش انفجار مهیبی در مجاورت بندر بیروت در لبنان به وقوع پیوست که در پی آن تعداد زیادی زخمی و به ساختمان‌های اطرف این بندر آسیب فراوانی وارد شد.


برچسب ها: لبنان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم

بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی گفت که هر از چند گاه دیدار‌هایی میان کشورش و ایالات متحده بدون دستیابی به نتایجی معین انجام می‌شود.

به گزارش انتخاب، اسد، یکشنبه، دوم اردیبهشت در جریان گفت‌وگوی سیاسی و فکری با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز، افزود: «حتی زمانی که می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم، زیرا سیاست، هنر ممکن است».

بشار اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را در اشغال دارد، اما ما هر از گاهی با آن‌ها دیدار می‌کنیم، هرچند این دیدار‌ها ما را به چیزی نمی‌رساند».

امیدواری برای گفتگو با غرب

اسد در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای از سرگیری گفتگو با غرب، حتی در درازمدت وجود دارد، گفت: «همواره امید وجود دارد، حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد، باید تلاش کنیم».

رئیس‌جمهوری سوریه در ادامه گفت: «صرف نظر از نظر بد ما نسبت به غرب، باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که هرگز از حقوق خود دست برنخواهیم داشت و همکاری ما با آن‌ها صرفا بر مبنای برابری و مساوات خواهد بود».

اسد افزود: «آمریکا در حال حاضر بخشی از خاک ما را به شکلی غیرقانونی اشغال کرده و در کار تامین بودجه برای تروریسم است و از اشغال سرزمین‌های ما از سوی اسرائیل نیر حمایت می‌کند، با این حال ما هر از چند گاه با آن‌ها دیدار داریم اگرچه این دیدار‌ها دستاوردی برای ما ندارد، اما همه امور تغییر خواهد کرد».

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم