Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@06:04:02 GMT

نقش مؤثر داروسازان در پایش بیماران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۱۶۰

عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان بر نقش مؤثر داروسازان در پایش بیماران اشاره کرد. ناطقان: سیدمهدی سجادی عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران ضمن تبریک پیشاپیش روز داروساز به داروسازان و جامعه داروسازی گفت: از داروسازان سراسر کشور عذرخواهی می‌کنیم به دلیل شیوع  بیماری کرونا در سال‌جاری نتوانستیم در خدمت عزیزان باشیم و این برنامه را به صورت وبینار توانستیم با موفقیت برگزار کنیم و برنامه‌ای را تنظیم کردیم که همه داروسازان از این همایش مجازی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: داروسازان به عنوان یکی از گروه‌های پزشکی در دسترس ترین گروه ها برای مردم هستند و در خط اول این بیماری در حال فعالیت هستند و در تمام این مدت شاهد هستیم همکاران داروساز در مراکز تولید و عرضه خدمات حضور فعال دارند.

سجادی ادامه داد: داروسازان در پایش بیماران نقش بسیار ارزنده‌ای داشته اند و باید جایگاه داروسازان را در وزارت بهداشت به صورت جدی پیگیر باشیم.

 وی برای همه داروسازان در عرصه های مختلف آرزوی بهروزی و موفقیت داشت. منبع: فارس برچسب ها: نقش مؤثر ، داروسازان ، پایش بیماران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نقش مؤثر داروسازان پایش بیماران پایش بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع بیش از ۵۰۰۰ تن کود شیمیایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از توزیع ۵۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی پایه و سرک در فامنین خبر داد و گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون۵۳۰۰ تن انواع کود شیمیایی پایه و سرک در فامنین تأمین و توزیع شده است.

منصور خزایی با اشاره به اینکه میزان کود توزیع شده شامل ۴۶۵۰ تن کود ازته، ۴۹۰ تن کود فسفاته و ۱۶۰ تن کود پتاسه برای کشت‌های زراعی است، افزود: ۴۳۰۰ تن از کودهای توزیع شده مربوط به سهمیه پاییزه بوده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین در ادامه گفت: توزیع کود از طریق سامانه پایش کود و با صدور حواله الکترونیکی توسط کارشناسان به عنوان کاربران سامانه انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه کود شهرستان از طریق شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‌های تولید استان متناسب با زمان مصرف برای بهره‌برداران تأمین می‌شود، تصریح کرد: استفاده بهینه و به موقع از کودهای کشاورزی در افزایش راندمان تولید تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، خزایی با اشاره به آغاز توزیع کود بهاره یادآور شد: نرم کود تخصیص یافته به کشت‌های مختلف در سامانه پایش کود بارگزاری شده و با توجه به سطوح کشت ثبت شده در سامانه پهنه‌بندی همچنین با رعایت الگوی کشت شهرستان حواله صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مستمر بر مقدار و نحوه توزیع توسط کارگزاران مجاز شهرستان طی بازدیدهای دوره‌ای پایش کود نظارت می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره‌برداران، کودهای مورد نیاز خود را از مراکز مورد تأیید جهادکشاورزی تهیه کنند به طوری‌که تعداد کارگزاری‌های مجاز توزیع کود در شهرستان هشت شرکت شامل تعاونی‌های روستایی تولید، بخش خصوصی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌های روستایی شهرستان است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین در ادامه یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون چهار نوبت پایش کود با هدف کنترل کیفی مواد کودی و در راستای جلوگیری از توزیع کودهای تقلبی و فاقد شماره ثبت با حضور اکیپ شهرستان انجام شده است. 

وی با بیان اینکه هشت نوع کود دارای شماره ثبت هستند، از همین رو با هدف بررسی کیفیت مواد کودی و تطابق اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی با محتوای آن نمونه‌برداری و به سازمان جهادکشاورزی برای انجام اقدامات بعدی ارسال شده است، اضافه کرد: بهره‌برداران می‌توانند با اطمینان‌خاطر بیشتری از انواع کودهای مجاز استفاده کنند.

خزایی اظهار کرد: توصیه می‌شود کشاورزان براساس آزمون خاک و نیاز واقعی خاک، نسبت به اضافه کردن کود شیمیایی به خاک اقدام و از مصرف بی‌رویه کودهای شیمیایی و بدون توصیه کارشناس خودداری کنند چرا که افزایش بی‌رویه کودهای شیمیایی برای خاک و گیاه مضر است و باعث افزایش هزینه تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • بیماری زنگ زرد در مزارع گندمان مشاهده نشد
  • نیاز به همه گروه‌های خونی در هرمزگان
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن کود شیمیایی در فامنین
  • پایش بیش از ۲۸۰۰ مورد برای بیماری مشمشه در خوزستان
  • تأمین و توزیع بیش از ۵۰۰۰ تن کود شیمیایی در فامنین
  • گام پایانی انتخابات