Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رجبی وندچالی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:۶۰۰ سمن یا سازمان مردم نهاد در پویش تامین موبایل برای دانش آموزان وارد عمل شده و مشارکت و کمک رسانی می‌کنند.
او افزود: بیشترین فعالیت سازمان‌های مردم نهاد مازندران در حوزه امور خیریه ، بنیاد‌های نیکوکاری و  امور اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند از سه نهاد بهزیستی، ورزش و جوانان و وزارت کشور مجوز‌های مربوطه را اخذ کنند.
او افزود:کار خوبی که پارسال انجام شده ثبت شناسه ملی سمن جوانان در استانداری بوده که در بحث ازدواج آسان و اشتغال در حال کار است.
رجبی گفت:ثبت یک سمن به نام تحکیم خانواده که مربوط به موضوعات دانشجویان است قرار است با محوریت دانشگاه آزاد واحد ساری به عنوان پایلوت مد نظر قرار گیرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود:پیشرفت و توسعه همه کشور‌ها مستلزم بهره گیری از توان همه فکر‌ها و مردم است هر انسانی مخصوصا در ایران و مازندران باید عضو یک سازمان مردم نهاد باشد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مازندران سازمان مردم نهاد دانش آموزان مازندرانی مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند

یحیی صالح طبری در گفت وگو با خبرنگار مهر از انجام بیش از ۱۱۵ هزار مأموریت فوریت‌های پزشکی طی سال قبل در استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد حدود ۸ درصدی داشت.

وی همچنین افزود: از مجموع مأموریت‌های یاد شده ۱۲۹ هزار و۴۶۷ مأموریت غیر تصادفی و ۲۹ هزار و ۶۳۱ مأموریت تصادفی بود و ۱۱۳ هزار و ۶۸۵ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس شهری و ۴۵ هزار و ۴۱۳ مأموریت توسط پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای انجام شد.

رئیس اورژانس مازندران درادامه گفت: ۷۹۶ هزار و ۱۶۴ مجموع تماس‌های ورودی و خروجی تلفنی دراورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت شد و ۱۶ هزار و ۶۱ مورد در سامانه‌های مراکز پیام و ارتباطات اورژانس به عنوان تماس‌های مزاحمی ثبت شد.

وی در پایان از مأموریت‌های قلبی به عنوان بالاترین مأموریت‌های غیر تصادفی اورژانس یاد کرد وگفت: پس از آن مأموریت‌های تنفسی قرار دارد.

استان مازندران دارای ۳۸ پایگاه اورژانس شهری و ۶۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.

کد خبر 6083394

دیگر خبرها

  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • برنامه جذب ۸۰ همت سرمایه بخش خصوصی توسط شهرداری تهران
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود
  • مازندرانی ها ۱۶ هزار بار به اورژانس مزاحمی زنگ زدند